14. února 2009

Byl to nádor? Ne, mozkový parazit. - Další důvod, proč používat zapper!

Pod tímto odstavcem se můžete podívat na video americké televize FOX s názvem
Diagnóza: nádor. Skutečnost: mozkový červ. Video je copyright, nejde mi otitulkovat, ale je zcela srozumitelné. Stručný obsah: Rosemary Alvarez, matka dvou dětí, onemocněla jakousi chřipkou. Příznaky se stále zhoršovaly, lékaři nevěděli proč. Na neurologické klinice diagnostikovali mozkový nádor a Rosemary musela na operaci. Překvapení: místo nádoru jí vytáhl chirurg z mozku parazitního červa (užijte si to vytahování :-)), dobře to dopadlo.). Jak se tam ten červ dostal? Chirurg říká, že je to už jeho pátý případ od loňského srpna. Červ se dostane do lidského těla nákazou - nakažená osoba si neumyje ruce po použití toalety a přenese nákazu do jídla. Další nešťastník si taky špatně myje ruce a parazit se dostane do trávicího traktu, a hurá do mozku. Poučení lékaře: Myjte si ruce.
Video o mozkovém červu zde.

Samozřejmě je třeba mýt si ruce, ale můžeme na to i jinak. Vynálezce orgonitového zapperu (zdokonalené verze zapperu dr. Huldy Clarkové) Don Croft k tomu poznamenává, že s podobnými nálezy se stále častěji setkávají i chirurgové při operacích srdce. A přitom ochrana je tak jednoduchá: používejte zapper! Zapper během velmi krátké doby zbaví tělo všech parazitů. O tom je na tomhle blogu už článek, takže se tam můžete podrobněji informovat.
http://orgo-net.blogspot.com/2008/10/orgonitov-zapper-l.html

Základní zapper si trochu šikovný kutil vyrobí i doma (návod v knize H. Clarkové Revoluce v léčení všech nemocí), ale spíše vřele doporučuji koupit si orginální orgonitový zapper Terminator od Dona Crofta (adresa jeho stránek a bližší informace o jeho zapperu. (Je to trošku dražší - 134 USD, zato s orgonitem, léčivými kameny, magnety, dá se nosit i nepřetržitě).
http://www.worldwithoutparasites.com/order.html

Druhá možnost je objednávka z následujícího webu z Jižní Afriky, zappery stejného složení, (německé) kvality i účinnosti (mají i reference o vyléčení AIDS!). Zrovna teď do konce února můžete ušetřit (zapper za méně než 50 USD). navíc podpoříte hnutí Orgonise Africa, které rozmisťuje v Africe orgonitové prostředky na pomoc tamější přírodě proti uměle vyráběnému suchu.
http://orgoniseafrica.com/shop/index.php?main_page=index&cPath=2

Já mám zapper z Afriky a ty nejlepší zkušenosti s ním. Zbavte se taky parazitů (podle údajů Dona Crofta má každý člověk v těle asi půl kila červů!).

2 komentáře:

  1. Zdravím, potřeboval bych na vás kontakt - email. Pokud ho nechcete psát sem, napište na sqa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mám velmi dobrou zkušenost se zapperem z Jižní Afriky. Mám dvouletého syna. V sobotu 14.2. kolem 18 hodiny (téměř jako mávnutím proutku)začal mít teploty kolem 38,5 st.C. Před tím si hrál, byl veselý ... velmi neobvyklé. Nasadil jsem mu zapper na ruku a při spaní jsem mu na postýlku namířil PW. Nechal jsem několik hodin. Ráno v neděli měl ještě teplotu. Nasadil jsem tedy opět zapper. Před 12 hodinou již jen 37 st.C. Večer již žádná. Přes noc opět PW. Vyrobil jsem si silnější zdroj (2x4,5V ploché baterie - nevybíjí se jako 9V baterka). Myslím, že zapper v totmo případě podstatně pomohl jeho organismu s něčím se vyrovnat. Děkuji tímto za Vaše doporučení , protože mi bylo inspirací k pořízení.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.