28. srpna 2009

Rauni Kilde 13/13

Uf, dopřekládáno. Není co dodat. Nic dalšího netřeba. Díky, Rauni. 
(Při posledních písmenech překladu se spustil liják a bouřka, přerušil se internet. Bylo to znamení? Už to zase funguje.)
http://www.youtube.com/watch?v=ztewQ9wattk&feature=related

Video 13/13 s českými titulky zde: http://www.overstream.net/view.php?oid=nesseli8sll3


Dr. Rauni-Leena Luukanen Kilde 13/13
Rauni: A kdyby lidé byli zbaveni strachu ze smrti, to by byla pro lidstvo nejlepší věc. Ale elita nechce, aby tuto věc o smrti lidé věděli. Potom by nebrali jejich energii, potom by je neposlouchali, poslouchali by vlastní duši, svou vlastní energii. A to je pro elitu velmi nebezpečné. A když to víte, můžete mít kontakty s mimozemšťany, které jsou vždy pozitivní. Všechny ty kontakty, jak Američané říkají, abdukce a že vás někam unesou a tak, to dělá americké vojsko. Berou lidi do podzemních základen, hypnotizují je, implantují jim mikročipy, a potom způsobí, abyste věřili, že to udělali mimozemšťané. Všechny kontakty, o kterých jsem slyšela ve Finsku, a napsala jsem knihu Naše tajné světy (bude přeloženo do angličtiny), mluví o tom taky tak. Jsou velmi pozitivní. Někdo se třeba probudí uprostřed noci a malý ET je u postele, je jich samozřejmě mnoho ras, jako my máme rasy. Jsou různí, ale vypadají jako velmi roztomilé dítě, ale je to dospělý. A vždycky vám dá pusu. Potom zmizí. A žena, která to zažije, říká, že je to nádherný zážitek, první kontakt s ET. Já jsem měla první fyzický kontakt takto: když jsem byla na konferenci, byl tam jeden člověk, lékař, původem z Jugoslávie a pak Američan, teď už nežije. Ten říkal, že létá s UFO. A já jsem mu řekla: Ale jděte, vy, lékař, a létáte s UFO? Řekl: Oni mě berou s sebou. Ptá se: Kde bydlíte? Já říkám, v Laponsku, v Rovaniemi, hlavním městě Laponska, na polárním kruhu. Blízko mého domu je řeka, je to řadový dům, pro čtyři rodiny... Řekl: Tak já požádám o dovolení. A já: A koho požádáte o dovolení? Uplynuly dva měsíce, byla jsem doma s jednou mladou herečkou, četla jsem novou knihu básní, japonské básně, a jméno té básně bylo První kontakt. Právě jsem jí to četla, a najednou se podívám nahoru, jé, podívej se na to... Asi sto yardů od nás nad zemí bylo UFO. Já jsem je totiž předtím požádala, aby přišli: řekla jsem, jen si přijďte. A teď jsem byla v naprosté panice, kamarádka taky, a já jsem jen prosila, nechoďte, nechoďte. Nechápala jsem svou reakci. Já se ničeho nebojím, tak proč jsem nechtěla, aby přišli? Byli tam 50 minut a pak odletěli. A pak jsme začaly přemýšlet: to musel být odraz Měsíce, nebo nevím co, cokoliv. Příští ráno se probudím, otevřu Laponské Times, a tam je, že 100 lidí volalo policii a laponskou armádu a do novin, že něco viděli, nějaký jev, blízko řeky. Šéf laponského letectva řekl, že to byla sovětská raketa. Která se zastavila na 50 minut, aby řekla, ahoj Rauni? Pak za čtyři roky přišel nový šéf letectva, zajímal se o tento incident a řekl: Myslíme, že to bylo hejno ptáků. Takže jsem trochu sarkasticky napsala ve své knize, že úroveň našich velitelů letectva není příliš vysoká, když neumějí rozeznat hejno ptáků od sovětské rakety a od UFO. Samozřejmě že to bylo UFO, ale oni nesmějí říct veřejnosti pravdu bez zvláštního povolení. To speciální povolení se někdy dává astronautům a kosmonautům a pilotům, aby se otestovala reakce lidí. A reakce nejsou vždycky pozitivní. Fundamentalisté, ať jsou to muslimové nebo křesťané, to popírají. A já říkám: Proč si nepřečtete svoji Bibli? Protože tam jsou tvrzení, že lidé z nebe se setkali se ženami ze země. A je tam o svitcích, které létají, ve formě doutníků, jako UFO. A v Ezechielově knize je popis, jak něco přistálo na zemi, a někdo v jakémsi stříbrném brnění vyšel ven a mluvil k lidem, ale jenom jeden člověk slyšel, co říká. A bylo mu přikázáno, aby snědl knižní svitek. To je opět symbolismus – aby získal poznání. A vědci z NASA nakreslili obrázek podle popisu z Bible a bylo to UFO. Takže všechno tam je. Tisíce let už máme kontakty. Ale co je podle mě nejvíce ohromující, a co lidé nemohou pochopit, je, že podle zkušenosti z té moskevské konference máme ve skutečnosti co dělat s různými dimenzemi. A to je také ve zprávě NASA. Máme co do činění nejen s mimozemšťany a UFO z jiných planet, ale také z různých dimenzí. To je samozřejmě pro nás velmi těžké pochopit, ale snad bude snadnější porozumět, když si uvědomíme, že je to něco jako rádio, kde najdeme různé frekvence a různé programy. Přesně to se děje. I vy a vaše energie jste dnes na různých frekvencích. Jste multidimenzionální. Někdy to můžete cítit, že je to jako sen. Řeknete si, to byl jen sen. Nepomyslíte si, že jste byli venku z těla, na jiné frekvenci a žili jste jiný život. Prostě si řeknete, že to byl sen. Ale i když jdete pořád nahoru, šokem vašeho života, který se stane většinou při smrti, je, že uvidíte své spojení s mimozemšťany a smrtí. Vy, vaše duše je zajedno s duší mimozemšťanů. Všichni jsme jedno. Vesmír je jedno velké pole energie. Vysílá nás jako paprsky, abychom získali zkušenost, a pak sbírá tu zkušenost zpět do velkého energetického pole vesmíru.

Julius: A toho oni se bojí, že to pochopíme.

Rauni: Ano, je to tak. Pak by nebyly války, pak by byla jenom láska. Univerzální láska všude na světě. A to je cíl, ke kterému bychom měli směřovat.

15 komentářů:

  1. Klobouk dolů, to musela být fuška, to přeložit.
    A je to dost dobrý. Dík.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za práci s překladem, zkopírovala jsem si to dohromady a ted budu v klidu číst :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super clanky.
    Diky za preklad.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za překlad!

    OdpovědětVymazat
  5. Dík za překlady, to je masičko. Sice se mi některý věci nezdaj, ale to je dneska už celkem jedno.
    O.

    OdpovědětVymazat
  6. Vzpomeň si O. na mýho známýho, co si k němu lítají pro med ... teď mi to dává smysl.

    OdpovědětVymazat
  7. Dík za překlad. Výborné, akorát si myslím, že Raui Kilde se mýlí ohledně psychotronních zbraních. Tyto zbraně na manipulaci mysli nevlastní CIA, ale tajná služba stínové vlády. To je velký rozdíl. Ale více o tom je popsáno v knize Utajená pravda - Steven Greer.
    A dodám že francouzská filmová série o Fantomasovi (Marais, Funés...) není fikce, ale zakódovaná skutečnost současného režimu. Kde Fantomas zastupuje onu stínovou vládu. Kdo něvěří ať se na to koukne :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Rauni má v rozhovoru celkem omezený čas, aby všechno vysvětlila, kdo co přesně dělá. V jiném videu (už se na něm pracuje) ukazuje celý seznam tajných programů, myslím, že si o tom sehnala více informací než kdo jiný na světě...

    OdpovědětVymazat
  9. orgonet: jestli myslíš, že například Šedí a další zlí emzáci neexistují a všechny únosy dělají vojáci, tak to je právě to čemu nevěřím. Viz Credo Muttwa a další svědectví lidí, kteří byli nucení pomoct klonům asimilovat se do naší společnosti. Jména mi teď vypadly. je to určitě na whale.to
    O.

    OdpovědětVymazat
  10. jeste chvili a PAN google vám to tady zavře, jste moc dobrej PANE orgo-nete.
    Blahopřeji k úspěchů na Vaší stránce...probouzíte lidi.

    OdpovědětVymazat
  11. ó krása. o této paní jsem neměl ani tucha.shlédl jsem všechny vídea. dokonalej překlad:)

    OdpovědětVymazat
  12. Pro O: Já o těch šedivácích nebo co vůbec nic nevím. Nic si o tom nemůžu myslet. Ona možná řekla že "většinou to dělají ...".

    Google neumí čééésky :-)) asi to zatím nečte. Ale ty informace jsou po celým světě, volně k dispozici, problém je spíš, že málo lidí to zajímá.

    OdpovědětVymazat
  13. Uzasne, vdaka za preklad a celu tuto web stranku.

    OdpovědětVymazat
  14. Je to úžasné a vdaka za vynaložené úsilie. Keby bolo viac takýchto ľudí, svet by sa otváral viac z temna útlaku, nevedomosti a sna. Prajem poženhanie, vela svetla a lásky.

    OdpovědětVymazat
  15. Bylo to jako filmový trik, když mi doktor Edede vrátil mého manžela do 24 hodin, vyzkoušel jsem mnoho zpusobu, jak dostat mého muže zpet, ale vždy se setkávám se špatnými lidmi, dokud jsem nemyslel doktora Ededeho radu každému, kdo má stejný problém kontaktujte ho na Ededetemple@gmail.com nebo Whatsapp +233235887825 Slibuji, že vás nikdy neodradíme.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.