13. září 2010

Krásné vegaorgonity

Mně se orgonity z www.vegaorgonity.cz  moc líbí, cítím z nich krásnou energii a s radostí dávám odkaz. Přečtěte si dopis od čtenářky.

Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou o umístění mého odkazu na Vaše stránky. Výrobou orgonitů se zabývám cca 3/4 roku, snažím se aby byly co nejčistší. Na mojich stránkách jsem umístila odkaz na Vaše stránky, pro ty lidičky, kteří si chtějí orgonity zkusit vyrobit. Pokud se Vám budou moje orgonity a stránky líbit, budu moc ráda, když dáte odkaz k těm, co už tam máte o prodeji orgonitů. Pokud se rozhodnete, že odkaz neumístíte, tak se nedá nic dělat a já to budu respektovat, nicméně Váš odkaz na mých ráda nechám, protože si myslím, že je tam výroba orgoušku skvěle a podrobně popsaná. Nejsem a ani nebudu komerční velkovýrobce orgonitů. Dělá mi radost je vyrábět a rozšiřovat je mezi lidi. Děkuji Vám za články na Vašich stránkách, obzvláště ty od Little Grandmother a Matthewa, děkuju že je zpřístupňujete nám, kteří nejsme schopni čist v angličtině. Přeju Vám, ať se Vám daří a těším se na spoustu dalších zajímavých článků. S přáním krásných podzimních dní  GL                       
                                                                                                                                                                                

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.