6. září 2010

Little Grandmother: Jednota s přírodou, 2/8: Posvátné krystaly

Little Grandmother, Jednota s přírodou, 2/8: O roce 2010 - nové objevy, nové pravdy. O posvátných krystalech, které jsou kladeny do Země, aby se mohla uzdravit a regenerovat.
(P.S. Nejnověji byly krystaly uloženy v létě 2010 ve Švédsku, více o tom na webu Tribe of Many Colors.)



Přepis videa: Little Grandmother, Jednota s přírodou 2/8 (Překlad OrgoNet):
Planetární posuny už tu byly. Takže se zhluboka nadechněte. Nevěnujte svou energii starostem, co by se mohlo stát, misto toho věnujte svou energii myšlenkám, že žijeme na této planetě v tak zázračné době, během níž vidíme, jak se naše planeta stává naším nebem. Můžeme sledovat, jak se všichni sjednotí ve vysokém vědomí, jak se vědomí zvedá, jak se zvedá uvědomění, a jak používáme své mysli a srdce k vytvoření lepšího světa.
Otázka: Očekáváte, že už v roce 2010 bude odhaleno mnoho věcí. Které jsou nejdůležitější? 
Nu, na to se ptají všichni. Samozřejmě, každý by chtěl vědět, co se stane. Nejprve bych chtěla říci, že každá lidská bytost má svobodnou vůli a volbu. A protože máme svobodnou vůli a volbu, zítřejší výsledek se může vždycky změnit. Ale my strážcové moudrosti, praotcově a starší jako kolektivní celek vidíme mnoho velkých možností pro rok 2010. Vidíme nové objevy, lékařské objevy, kterými můžeme pomoci vyléčit masy, Můžeme prodloužit život bez utrpení, posílit kosti starých lidí, nové technologie, abychom byli déle silnější, zdravější a šťastnější. Bylo nám řečeno, a já to vím jako fakt, protože tyhle věci mohu vidět, že na naši planetu přicházejí nové energie. Nové krásné zázračné energie z velkého Vesmíru, sem na naši planetu. Stromy více vibrují, sama Země více vibruje. Přicházejí nové energie, přímo proudí na naši planetu. Začalo to koncem loňského roku s Návratem předků. Také umisťujeme do Země nové, velmi mocné a velmi posvátné krystaly, abychom přestavěli a posílili energetické linie, které existují na matce Zemi. ale také jí dáváme nové mocné linie, protože se posunuje. Aby byla silná a zdravá. A samozřejmě, když je naše matka silná a zdravá, i my jsme silní a zdraví. Letos se toho má stát hodně. Vyjdou najevo staré pravdy, které jsou před námi obyčejnými lidmi skrývány, Protože vědomí stoupá, lži a ošklivosti tu nemohou zůstat. Musejí se rozpadnout. A pravda vyjde najevo. Bude známa veřejnosti. Takže rok 2010, to je vzrušující rok. Já jsem úplně nadšená, pro ty změny, proto, že moc, náboženství a velké peníze se začnou rozpadat. A jak se začnou rozpadat, pravdy vyjdou najevo a uvědomíme si, že nás velice klamali, a to s námi zatřese, otřese našimi základy. A až všechno vyjde najevo, pak se zeptáte sami sebe: Co je pravda pro mě? Co je pravda pro můj život zde? A tak vás prosím, abyste se ptali sami sebe - - protože náboženství je vytvořeno člověkem - co vás činí celistvými. Co vás činí šťastnými. Co vás spojuje s velkým vesmírem tam všude. Říkám vám, že vy jste Velké Já, vy jste stvořitel, i já jsem stvořitel, Máte veškerý potenciál, a veškeré právo, vrozené právo, abyste stvořili svět, v jakém si přejete žít. A žádá se po nás, nejsilnějších ze silných, kteří teď žijeme na planetě, abychom vytvořili jiný svět, abychom si uvědomili, kdo jsme. Abychom si uvědomili svá srdce. Abychom si uvědomili, že se vzájemně milujeme. Můžeme skutečně vytvořit kolem sebe nový svět. 

Otázka: Můžete nám říci více o umisťování krystalů, a také, jaké je vaše spojení s těmi krystaly a kde jsou umístěny? 
To je dobrá otázka. Všechny ty krystaly jsou velmi staré. Byly uschovány v bezpečí u různých domorodých kmenů. S vědomím, že na naší planetě přijde čas, kdy tyto krystaly budou uvedeny v činnost. S vědomím, že tyto mocné krystaly, které jsou uctívány a uschovávány po stovky let. půjdou do Země před její velkou změnou. A tyto krystaly mi byly darovány, jako strážkyni moudrosti, aby se začalo s jejich kladením do jejich posvátných domovů. Každý z těchto krystalů má velmi specifické místo, kam patří, Mnozí lidé je velmi specificky uctívají a pečlivě je sledují. Nedávají se do Země náhodně. Já jsem dostala specifický návod, kam mají jít, kam se přesně mají umístit, tak, aby se mohly vzájemně spojit jeden s druhým. Takže tyto krystaly nejsou jen tak položeny do Země, ale je u toho posvátná ceremonie, mnoho modlení, uctívání Matky Země, děkování za její život a život, který nám dala. Tyto krystaly jsou posvátné. Jsou posvátné pro mě a já mohu cítit jejich energii a moc. A tak před uložením krystalu do určité oblasti, kam má přijít, se koná posvátný obřad, uctíváme Matku, Tokošilu, Velkého Ducha, Velkého Otce, uctíváme předky, kteří tu byli před námi. Strážce moudrosti, kteří přišli před námi, kteří jsme na planetě teď. Oni nás poučili o tom, co přijde. Že se všechno změní, že lidé na planetě si uvědomí, kým byli, a začnou opět žít podle svých srdcí. A my strážcové moudrosti, kteří jsme tu teď, my jsme tolik nadšení a vzrušení, jsme tady teď a můžeme pozorovat, jak se naplňují stará proroctví, a my se toho účastníme, a je pro mě velká pocta, že mohu pracovat na uzdravení a regeneraci naší Matky Země. I pro nás všechny děti Matky Země. Kde jsou umístěny? Mohu vám říci, kam jsem je už umístila dříve, ale nemohu říci, kam je budu dávat příště. Jeden byl umístěn v Santa Fe v Mexiku. To je teď poušť, ale řekli nám, že toto místo bude opět zelené. A Santa Fe je skutečně velmi zvláštní místo, energie v zemi zde vibruje jinak než na jiných místech, kde jsem byla. Bylo mi řečeno mými staršími, mými vůdci, kam přesně mám ten krystal dát. První krystal byl umístěn během setkání Návratu předků minulý rok. A byly velké obřady, tři dni, velmi intenzívní, dali jsme hodně věcí naší Matce, a na závěr ceremonie byl uložen krystal do Země. Také byl umístěn krystal na místě, které je pro mě velmi zvláštní. Je to místo, kde jsem běhávala, kde jsem vyrůstala sama v divočině, místo, kde jsem si vytvořila velmi hluboký a obohacující vztak k Matce Zemi. Tam mi byly dány mé dary. Je to v Coloradu, na velmi krásném posvátném místě, kde žilo společně sedm různých indiánských kmenů, v krásném údolí, a tam se v létě scházeli, aby děkovali Matce Zemi, a konali posvátné obřady. Byla jsem požádána, abych té půdě opět vrátila posvátnost, a tak jsme provedli velmi krásný obřad, a také jsme tam umístili krystal hluboko do Země. Před pár týdny jsem se vrátila domů z Kalifornie, kam jsme jeli k několika krásným a velmi starým sekvojím, těmto sekvojím se říká naši posvátní prarodiče, a jsou to stromy, které opravdu mají ducha. Je v nich starobylá moudrost. Dostala jsem pokyn jít ke stromu, a ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.