14. prosince 2010

Úklid sněhu

4 komentáře:

  1. Myslím, že sem se to bude hodit. Navštívil jsem stránky Klubu psychotroniky a UFO, kde pan Šafařík dělá tajemníka. Pro pobavení jsem vybral pár článků:

    Jiří Mašek a jeho Osud
    http://www.kpufo.cz/portal/view.php?cisloclanku=2009071701

    2012: Zlatá brána otevřena
    http://www.kpufo.cz/portal/view.php?cisloclanku=2009082401

    Co je to orgonit?
    http://www.kpufo.cz/portal/view.php?cisloclanku=2009092101

    Paranoia portálu Orgo-net nastoupila do další fáze
    http://www.kpufo.cz/portal/view.php?cisloclanku=2010080901

    Doufám, že se budete bavit jako já, ale možná vás to také přiměje k zamyšlení, jestli je dobré jim zavdávat příčiny k posměchu. Ale záleží na tom, co je cílem tohoto blogu. Jestli chce jen bavit, nebo přinášet v rámci možností, daných tématikou, seriózní informace o manipulacích klimatem, geoimženýrství a podobně. Můj blog to není, tak mi to může být jedno, ale tak úplně mi to jedno není.

    LK

    OdpovědětVymazat
  2. LK: čo k tomu dodať- Orgo-net si sám koleduje o také články.... a keď si to sám prosí, treba mu to dať!...

    OdpovědětVymazat
  3. cetl jsem ten clanek o Osudu:
    no cetl jsem to, mozna bych i souhlasil do doby, nez jsem narazil na chemtrails, to s obhajobou slapnul vedle, letadla letala vzdycky, dokonce jsme je povinne na vojne za hlubokeho totace sledovaly dalekohledy a pritom jejich pary zmizely behem par minut a v zadnem pripade neuzavrely modrou oblohu 2-3 letadly, takze sice tomu moc nerozumim, cim to delaji, ale normalni to neni v zadnem pripade, takze autor je podle me taky velmi lhar a tluchuba, co ma za ukol vsechno svym "vedeckym pohledem" zamitnout jako blbost, ne nadarmo se rika, ze opakovana lez se stava pravdou, ze? ohani se tim, ze je neco zpoplatneno, ano to mi vadi, ale je otazka, jak dalece vy umi on vysvetlit, co se s pocasim a pasy na obloze deje, nepochybuji, ze na to dostal predem vypracovanou odpoved, co ma odpovidat

    OdpovědětVymazat
  4. je dobre vedet že aj takýto portal je pozorne sledovaný "odbornikmi" :)) tajne po nociach šmiruju čo nove sme zistili:))
    a potom sa snažia i ked trapne zhodit uroven..dari sa im to ale s urovnou svojou:)

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.