31. července 2011

Akce "Záplavy" se přenáší na Moravu

Aktualizace k článku Chystá se velká prška na Liberec:
31. 7. 2011 odpoledne:
Sobotní akcí klimateroristé naplnili pouze minimalistické plány, záplavy v Libereckém kraji nevznikly. V takovém případě většinou navážou další akcí a zkoušejí to jinde. Takže během nedělního dopoledně se povodňové varování Meteoalarmu, což je web, na němž klimateroristé čestně zveřejňují své plány, přesunulo na kraje Moravskoslezský a Zlínský. Již je vidět (kliknutím zvětšíte), jak je "bramborová kaše" nízké oblačnosti sprejována odshora leteckou chemickou šlehačkou, promíchávána vlněním z radaru Skalky a míří z Polska nad Moravu, aby se zde pokusila o vytvoření záplav.
Rozdávejte orgonit a octujte! Nedarujte jim to jen tak!

5 komentářů:

  1. na severní Moravě nad Olomoucí mají smůlu, tady jsem já :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, jsem nováček a chtěla bych se zeptat, na jakých satelitních snímcích mohu pozorovat situaci nad ČR a jak na snímcích rozpoznám chemtrails od normální oblačnosti. Už jsem si koupila spoustu octa:) Janee

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna v ten podobný čas mě začaly mravenčit uši a říkala jsem si, co ti smradi zase kutí...
    A teď v noci pro změnu zase...horké jehličky na špičkách uší... a před chviličkou jsem se koukala ven a bylo na obzoru prosvícené nebe... Momentálně je tma, takže noční šichta v plné polní. To se nemohou zašívat někde v koutě jako některá většina nočních pracantů !?...
    p.s. jdu namočit plenku do octa, z plenky se to vypařuje, i když celý den prší... ha :D

    OdpovědětVymazat
  4. ŠKŮDCI - 2. díl http://www.vimeo.com/27129091

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda bych slyšela vyjádření k současnému manipulování s klimatem pana Jána Zákopčaníka.Odešel,aby nemusel balamutit lidi.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.