31. července 2011

Postřehy k manipulacím počasí

Milý Orgonete,

díky za neustálý přísun informací, díky za Levašova, informace o Islandu, o Norsku, o octování, o haarpových kruzích.
Po přečtení zprávy o předpovídání extrémů počasí na základě haarpových kruhů, jsem si všimla, že jsem si loni 13.8.2010, dva dny před supercelou, rotující bouřkou z 15.8.2010, která vznikla někde na Šumavě a dorotovala až do Prahy, kde způsobila velké škody, na kus papíru zapsala své noční pozorování. 13.8.2010 jsem dlela na své zahrádce v předhůří Šumavy, když mě ráno ve 3 hod. probudilo šumění v uších (jak jsem si zapsala), zřejmě zapnuli radar či nějaké zařízení typu HAARP. Obloha byla jasná, byly vidět hvězdy - na jihu, směrem na Šumavu - jsem viděla výrazně svítící hvězdu.
Do 3.45 se zatáhla celá obloha - nebyly vidět žádné hvězdy. Nad JZ-obzorem (nad Šumavou) byla vidět zvláštní světla seskupená do kruhu, mohlo jich být kolem 12 a nad nimi 3 paprsky vycházející ze středu kruhu. Paprsky se pomalu rozšiřovaly směrem k obzoru od středu kruhu.
Nějakým způsobem mě to fascinovalo, že jsem to celé pozorovala asi 2 hodiny, bylo to pro mě tak neobvyklé, že jsem nešla spát a jen se dohadovala, co že to vidím. Nepamatuju se, že bych si někdy zapisovala nějaké podobné pozorování!
Nyní jsem přesvědčená, že jsem tehdy viděla nějaké manipulace, které byly příčinou vzniku té rotující bouřky 15.8.2010!

Co se týče těch mrazů, které přišly o novoluní 3.5.2011 (nov před souhvězdím Berana) - jsem přesvědčena o jejich nepřirozeném původu - nov v Beranu by přirozeně přinesl oteplení, Beran zprostředkuje živel ohně, nov často přinese změnu počasí podle druhu souhvězdí a příslušného živlu, jak se mi mnohokrát potvrdilo i v jiných případech. Mrazy byly přesně načasovány, splnily svůj úkol - narušily letošní úrodu ovoce.

Dnešní počasí o novoluní v (souhvězdí) Raka 30.7.2011 má též bohulibý účel - narušit žně, nadělat škody a vystrašit lidi. Po mnoha měsících vysušování přijde velká voda v době, kdy se to nejméně hodí, v době žní. Pozorovala jsem tu oblačnost proudící od severu - zvláštní bylo, že nepřišla od moře, vznikala nad pevninou, přičemž teprve po překročení naší severní hranice náhle zmohutněla, viz Evropa -srážkový radar. Taky jsem si všimla, že asi 2 dny před touto "velkou vodou" byla tady v Praze podivná jednolitá "plasmatická" obloha, jak jsem si to už dříve pojmenovala. Začínám si všímat, že špatné počasí často předchází tato podivně "plasmatická" obloha, kdy se sluníčko vůbec neukáže (nepomůže ani CB), obloha se promění v jakousi bílou "obrazovku", přičemž nejsou vidět žádné obrysy mraků. Je to zatím jen má domněnka, nedávno jsem si soukromě překládala patent USA z roku 1987, kde se v anotaci popisuje, jak se pomocí elektronové cyklotronové rezonance, ohřívání zvyšuje hustota nabitých částic ionizací neutrálních částic. (Metoda a přístroj na úpravu částí zemské atmosféry, ionosféry, a/nebo magnetosféry 4,686,605.) Patenty se udržují 20 let (platí se nemalé anuity -roční poplatky).
Zajímalo by mě, jestli má někdo podobné zkušenosti a podobná pozorování?!

Krásný zbytek léta přeje Jitka V.

6 komentářů:

  1. Mám stejné pozorování:
    Ty 1-2 mrazivé dny, úrodu u babičky zničili o 10%..
    Teď ten týden bez slunce (občas vysvitlo), jinak je tady, jak se v článku píše, bílá obrzovka. Jakš takš dozrálé meruňky hnijí a nic pořádně nedozrává....hnus.
    Bohužel nesleduji radar, ale věřím slovu autora, že se ty mraky objevily nad pevninou, nic zvláštního na uměle vytvořená mračna :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jíťo a všichni,

    díky, že jsi zmínila NOV, když si dám 5 a 5 dohromady, vyjde mi, že nyní počasí nemá žádný řád, jak můžeme všichni pozorovat, pokud to potřebujeme.
    Už když jsem byla malá, tak nám táta říkal, že s přibývajícím a ubývajícím Měsícem se mění počasí a bylo to tak!!! To znamenalo zhruba týden poměrně stejné počasí a po týdnu změna, dle fází Luny. Dalo se tím řídit. Nyní to neplatí, každý den jiné počasí!!!! V tom není žádný cyklus, tak jak to v přírodě chodí....
    Naprosto souhlasím s umělými mrazíky, které měly zhatit letošní úrodu.... Zítra je Lughnasadh, keltský svátek oslavující žně.....vypadá to, že nebude co oslavovat....
    Zdravím všechny a posílám pomoc Slunku

    Coccinelle

    OdpovědětVymazat
  3. Potvrzení manipulací s intenzitou slunečního svitu přišlo ze strany tohoto profízlovaného webu:

    Reagujeme na fakty, že v roku 2010 máj bolo európske historické minimum slnečného žiarenia. Grafy sú len od 2004 do 2010 staršie údaje nie sú k dispozícii.
    http://www.osud.biz/priroda/pocasi-a-podnebi/historicke-minimum-slunecniho-svitu-maj-2010/
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jitko a ostatní,

    Jituš děkuji za tvá pozorování a podělení se o ně. Mám také dost osobních pozorování i UFO. Dokonce začátkem léta, byla u nás v Karlových Varech "expedice" NASA a měřili. Přičemž, v onen den byly na obloze neidentifikovatelná tělesa podobná "UFO" .:_) Což mne vede k myšlence, že jsou používaná a vytvořená právě k manipulaci počasí a možná i "myšlení". Dokonce si myslím, že s počasím se manipuluje již déle než si umíme představit. Mám rád historii a tak vím, jak mnohé bitvy za druhé světové války byli "zázračně" ovlivněny náhlou změnou počasí. Jsem pomalu přesvědčován sám sebou a fakty, že to není otázka posledních let. Přeji hezké dny a jdu zapálit bílou svíčku. Milan

    OdpovědětVymazat
  5. V pátek 29.7.2011 jsem letěl letadlem ve výši 10 km. Nad Balkánem jsem si povšiml, že v místech s "plasmatickou" oblačnosti pod námi (jinak ne) se od vrstvy mraků odráží svit slunce skoro jak na vodní hladině!

    OdpovědětVymazat
  6. Sledujeme už pár let, že není přirozený vývoj počasí. A přirozená oblačnost je výjimečným jevem. Naproti tomu se abnormálně zvedá vzdušná vlhkost až k 90% (!!), když je několik dní v kuse šedo-temná deka místo nebe. Z nebe pak nepadá přirozený déšť, ale tak divně mží a mezitím poletují takové malé třpytivé částečky, jako prach (ale normální prach by vodou ztěžknul a byl deštěm smyt).
    Jinak díky moc za info o octování. Dnes už mne tak vytočilo, protože jsme byly zase 3 dny v kuse pod šedou dekou, a tak jsme začali vypařovat ocet s vodou přes digestoř komínem a také jsme na parapety oken dali kelímky s octem a párkrát jsme je zalili vařící vodou, aby šla pára, a zafungovalo to!! Nad naším barákem se to temno začalo trhat a začíná prosvítat modrá obloha :-)

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.