26. srpna 2011

Důkazy o haarpovém vytváření hurikánu Irene

Zvědaví pozorovatelé už nahráli z radarů a satelitů důkazy o haarpových zásazích do hurikánu Irene.
Video č. 1 zachycuje ony "vidlice na ladění", o nichž se píše v předchozím článku.
Komentář autora videa:
Uploaded by on Aug 26, 2011
Pohled na hurikán Irene v MIMIC - zdá se, že do něj naráží pět paprsků a pak se rozděluje na dva hurikány. Paprsky přicházejí z HAARPu v Arecibo, Puerto Rico. Nahráno Iphonem, needitováno. 

(Díky čtenáři, který totéž našel na webu jako animaci: http://cimss.ssec.wisc.edu/tropic/real-time/marti/2011_09L/webManager/gifsBy12hr_06.gif

Video č. 2: Haarpový kruh hurikánu Irene (O haarpových kruzích více zde: http://orgo-net.blogspot.com/2011/06/predpoved-extremniho-pocasi-na-zaklade.html)



Video č. 3: Okraje hurikánu Irene jsou "zdobeny" pásem chemtrails.


Na youtube najdete i další videa na toto téma.

Ještě doporučuji, abyste si povšimli na satelitních snímcích, jak kolem hurikánového koláče a v něm probleskují paralelní dvojice děr a "komínů", které jsou důkazem umělého šlehání oblačnosti.

A tady je ještě pěkná satelitní animace, vidíte haarpové dvojice komínů, chemtrailsový pás...
http://cimss.ssec.wisc.edu/goes/blog/wp-content/uploads/2011/08/IRENE_VisLoop_26Aug.gif









7 komentářů:

  1. milý Orgonetku, děkuji Ti za tvou práci a s láskou posílám odkaz na zajimavé čtení snad to pomuže ve Tvé situaci :) V levém sloupci nalezneme "ne-moc" a dál se dočteš :) Druhý sloupec jest příčina, třetí sloupec jest cesta jak z toho "ven" :-) Není snadné říci a komentovat Tvou situaci resp Tvého blízkého člověka...proto ani neuvádím řádek v tomto odkazu, který si budeš číst... :) Posílám zdraví pro Tebe i Tvé blízké :-)

    http://www.moje-pravdy.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=162:piiny-nemoci-podle-louise-l-hay&catid=5:sebe-leba&Itemid=14


    Milí přátelé i "ne-přátelé" byť to může být jen dočasné :-), tu na náchodsku fučí jak blázen zřejmě to bude mít dopad i na vícero území v čr. Třeba se někdo přidá s reportem:)

    s láskou
    sv.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za odkaz! Příčiny nemocí - přesně to odpovídá.

    OdpovědětVymazat
  3. I já přidávám odkaz na hodně zajímavý článek související s chemtrails:
    http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/rozhovor-s-leteckym-inzenyrem-nejen-o-chemtrails/

    OdpovědětVymazat
  4. Zdá se, že živlové, co byli až doposud drženi na všech čtyřech stranách světa "na uzdě", byli nyní puštěni, aby konali dílo své zkázy. Proto neživte strach, hněv a jiné negace, aby tím ničivěji nebylo těmito živly udeřeno do takových míst. Jen svou jasnou a přátelskou myslí můžeme tyto pohromy odvracet. Proroctví z Turzovky mluví v tomto směru jasně ...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojíček Orgonetku.... tak jak vidím, naše stránky se tak nějak našly a prolnuly a jsem tomu moc ráda...několik tvých článků jsem uveřejnila na MOJE PRAVDY... je mi potěšením, že tady někdo zanechal odkaz i na pravdičky... věřím, že naše shledání není náhodně...měj se a směj se ... papapapa Zrzka z MOJE - PRAVDY :O)

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy, musim priznat, ze mne prekvapilo vysvetleni. Neni k tomu co dodat. Necekal jsem nic. Spis pro zajimavost jsem tam nakoukl a bylo tam presne napsano co jsem v te dobe citil a s cim jsem bojoval. Nic neni nahoda.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám radost z návštěvy milé Zrzi z "Moje pravdy" :) S jejím laskavým dovolením jsem zde uvedl odkaz viz výše.
    Pro mě slovo náhoda neexistuje, resp. nemá žádný význam, to slovo chápu tak že si ho zřejmě někteří "línější" lidé vymysleli(cítím v tom částečně i zámer) jako pojmenování "něčeho", co neumí sami sobě vysvětlit. Anebo co nechtějí... vysvětlit(pochopit, atd..)

    úspěšný den všem
    s láskou
    sv

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.