21. ledna 2012

UFO od Evy

Ahoj Orgo,
dostala jsem svůj vytoužený poloprofi foťák a pustila se do praxe. Ráda fotím oblohu a především noční...a jednu z prvních fotek jsem se rozhodla ti poslat k zveřejnění, není to zatím žádná super kvalita, zachytila jsem hvězdy, měsíc a letadlo trošku rozmazaně..jenže pak jsem si ty svítící body okolo letadla na počítači přiblížila a nestačila jsem se divit. Ty světelné body mají po přiblížení celkem jasně viditelnou formu, hlavně ty nad letadlem a směrem doprava.
Podobné fotky jsem už někde viděla a nemyslím si, že by to mohly být padající hvězdy, jak se mi snažili vysvětlit přátelé, kterým jsem to ukazovala. Zajímal by mě názor tvůj a veřejnosti. Fotka je z 5.1 ve
22:21, foceno v Dolomitech.
Eva


7 komentářů:

  1. Říká se tomu hvězdy a ty nepadají... vzhledem k neostrosti fotografie vlivem pohybu se není čemu divit, že došlo k tvarové deformaci...


    strigoii_mortii

    OdpovědětVymazat
  2. Otázkou není zda "jsou" - otázkou je, co je za tím vším...já sama už léta UFO vidím, pozoruji a někdy i vyfotím. Samozřejmě, když se začnete ptát, kažá zodpovězená otázka Vám přinese deset dalších otázek. A to je cesta k osvobození mysli od iluze pavučiny falešné reality, kterou nám tak usilovně tkají před očima, abychom neviděli Pravdu..a stojí je to čím dál tím více úsilí.
    Podívejte se na video J.L.Walsona- a koukněte pořádně: Pentagon má plné ruce práce s tím, co ten člověk dává na svůj profil na YouTube..
    http://www.youtube.com/watch?v=dhJnbhKA79g&feature=g-all-u&context=G2e244c8FAAAAAAAAAAA

    OdpovědětVymazat
  3. 1.) Foceno v noci, delší expoziční čas = rozmázlá světla. Hvězdy nepadají, jen se třesou ruce a tudíž ty světýlka vypadají jako padající hvězdy.
    2.) Silně zašuměná fotka.

    Vědu bych v tom nehledala :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Bez udání doby expozice těžko říct. Smysl posunu tří světel je jiný než u dvou silnějších.
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  5. A čo tak dlhá uzávierka? Ak odfotíš v noci svetlo v pohybe, tak ti urobí súvislú čiaru. Nie je to prípad na tej fotke?

    Už som videl fotku na ktorej tancujúceho kamaráta zobrazilo 3x...

    OdpovědětVymazat
  6. Ja vidím len lietadlo, mesiac a hviezdy. Ten podlhovastý "tvar" hviezd je daný otáčaním oblohy pri dlhej expozícii. Koniec-koncov aj z fotky vidno, že tie body sa pohybujú po kruhovej dráhe so stredom niekde napravo hore od fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. poloprofi fotak uz mas, jeste ti chybi stativ, zabranis tim rozmazanosti a muzes fotit i na dlouhy expozicni casy. Z ruky dlouhou dobu expozice proste neudrzis. Vypni automatickej rezim a nastavuj si parametry sama.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.