24. března 2012

Voláme Rodinu Světla: Probuďte se!

Děkuji čtenáří za video s českými titulky!

14 komentářů:

  1. super video. lidé musí vědět co se děje a probudit se. budoucnost už nevypadá tak černě. jen tak dál. Love Is The Answer

    OdpovědětVymazat
  2. prosím prosím, neví někdo, od koho je ta hudba ve videu, neskutečně působivá

    OdpovědětVymazat
  3. rodina světla - ve videu se mluví o přejití z temnoty do světla - pod tím chápu něco jako osvětlení - což je z latiny iluminace - osvícenci kteří by toto měli provádět jsou tedy ilumináti
    když si vzpomeneme na prométhea který se provinil tím že lidstvu přinesl ohen - světlo byl to tedy iluminát a uvědomíme si že prométheus je symbolem komunismu krásně nám to do sebe zapadá a já si myslím že k tomu dojde
    co mi na tom trošku vadí je to "illuminatilose" v té webové adrese....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo pozorně toto video sleduje, a poslouchá nebo čte alespoň titulky,nutně si může všimnout řadu symbolik, které se za Světlo pouze vydávají podobně, jako kdysi Satan, když před Stvořitele předstupoval jako vlk v rouše beránčím a svou ekvilibristikou a rétorikou se snažil vzbudit dojem, že je vše v pořádku. Znovu varuji posluchače a čtenáře před plánovitě do světa chrlenými dezinformacemi a falešnými proroky. Pečlivě zkoumejte vše, co se vám předkládá k věření,abyste kvůli své hloupé nebo líné naivitě nepropadli děsivé budoucí realitě !!!

      Vymazat
  4. Ta hudba k videu by mela byt tato: Hans Zimmer a Moya Brennan - All of them

    http://www.youtube.com/watch?v=QFAqRo2mszA

    OdpovědětVymazat
  5. dojemné videjko,jen si připomínám poslední czechnewstv varování pana Orteka před EBE,koukněte se.

    OdpovědětVymazat
  6. video není momentálně k dispozici, neví někdo kde je alternativa, nebo jak se video původně jmenovalo?

    díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=5jph7CXRY6s

      Vymazat
  7. Ahoj přátelé. Prosím o případné zaslání českých titulků k tomuto videu. Toto video si zaslouží další šíření. Rád se na tom budu podílet. - Děkuju, Igor - goscha@seznam.cz
    Jinak www.youtube.com/Gossscha1

    OdpovědětVymazat
  8. Kde jsou ty české titulky?

    OdpovědětVymazat
  9. mne ty titulky nejdou :(

    OdpovědětVymazat
  10. Pokud se titulky nenačtou automaticky, klikněte na značku CC (vpravo dole) a zvolte české titulky. Zkoušel jsem to video rozjet opakovaně a titulky tam jsou.
    -emv-

    OdpovědětVymazat
  11. Velmi zajímavé video. Před rokem se mi dostala do rukou knížka Davida Ickeho "Jen nekonečná láska je skutečná (...a vše ostatní je iluze)", která mi řádně otevřela zase jednou po delší době oči, uši. Tak trochu na nás někteří delší dobu hráli podivnou hru o neexistence zla na této planetě. A je známo, že největší lstí Zla je právě přesvědčit lidi o jeho neexistenci. Na vlastní kůži jsem se přesvědčila, že tomu tak není a setkala se s vysoce vyvinutými lidmi(?), kteří měli jakési nadpřirozené schopnosti, ale jejich osobnost postrádala rozměr nefalšované lidskosti. Ve stejnou dobu jsem se setkala také se zajímavou a láskyplnou bytostí, která mě z toho všeho vyvedla ven a pomohla mi, jak jen to bylo nutné a možné. Zní to možná některým stále jako sci-fi, také mi to tak zpočátku připadalo, ale když pročítám tyhle stránky a kouknu na videa, vidím, že v tom "nelítám" sama :-)JaJi

    OdpovědětVymazat
  12. je to zablokované... nedajú nám nič vedieť........

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.