12. dubna 2012

O klimatických válkách - video

Ahoj, na tvoj blog chodím už dva roky a chcel som tiež niečím prispieť, tak ti posielam v odkaze video na overstreame z History channelu "To je nemožné: o klimatických vojnách" - je to dobrý dokument o umelých bleskoch, povodniach, zemetraseniach, HAARPe, ELF vlnách a chemtrails... tak by som bol veľmi rád keby si to uverejnil, pretože aj tvoj blog bol dôvod prečo som sa s tým hral tie hodiny... vidím v tom dôveryhodnosť lebo je to z dobrého zdroja a je to veľmi dobre vysvetlene pre ľudí čo by sa o tom radi dozvedeli viac a nechcú chodiť po tých konšpiračných stránkach a preklikávať odkazy a tak tu je to všetko v jednom

Ajkeď si pisal ze chceš prispievať iba dobré veci ako energeticky, tak tomuto by si mohol dať zelenú. Ďakujem ti a pozdravujem nech sa darí máš podporu aj zo Slovenska. :))

http://www.overstream.net/view.php?oid=ads8s3tiifay
(alebo v skratke www.tinyurl.com/nemozne )
s pozdravom Luboš 

P.S. ďakujem ti za vedenie toho blogu, dalo mi to veľa :)


P. S. Orgonet: Samozřejmě že takový příspěvek má zelenou, tvé práce si velmi cením, velký dík za překlad.

20 komentářů:

  1. v ten rok 1997 jsem na vandru přešel zelenou hranici a vylezl na bavorský Roklan...polojasno občas mrholilo,ale Slunce svítilo...vhs záběry,co jsem panoramaticky točil z vrchol mi i po letech potvrdily záhadnou kumulaci černých mračounu na východě...ano,bylo to v den kdy moravské Troubky byly v troubě,spíše pod vodou gigantických záplav...no a po letech Mitrofanov přiznal polskému kolegovi,že Rusko použilo proti Čechum,respektivě Moravě klimatickou zbran ,prý za přílišnou horlivost se vstupem do NATO,atd...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já souhlasím s alcyonem12, že všechny klimatické katastrofy v ČR a na Slovensku po r.1989 mají na svědomí soupeřící mocnosti UssA a Rusko ! Máme opět smůlu,že ležíme mezi nimi. Takže jednou pohroma od Východu, že podporujeme Západ, a podruhé od Západu, že nejsme horlivější ve štvaní a provokacích proti Východu. Takže se k nám staví jako přátelé obě strany, a přitom nás ty samé strany tlučou jak nějaké slumové vagabundy. Je to hnus, že musíme znovu sehrávat roli fackovacího panáka mezi oběma světovými supervelmocemi !!! Něco asi na tom bude, že má OSN spolu s NATO plán na zničení ČR jako suverénního státu, a vytvoření na jeho místě tranzitní vojensko-logistické zóny. K totalitnímu či policejnímu systému máme slušně nakročeno, takže se nelze dalšímu vývoji u nás v tomto duchu vůbec divit.

      Vymazat
  2. Dobré video, posílám dál.

    OdpovědětVymazat
  3. To je pěkný film. Škoda, že nejsou dabované. Také mě vadí neochota čechů schánět a učit se nové věci. Málokdo má o tyto věci zájem. Většinou sklidím jen nadávky. Tak si ti klimouši v této republice dělají pokusy dle libosti. Kdy se konečně proti nim zakročí? Teď akorát zase čekám, kdy mi spálí celou zahradu, aby mi nevyrostlo žádné ovoce. Denně špiclujou letadla, kdy rozkvetou stromy aby to spálili mrazem.

    Vybral jsem profil anonymní, protože v těch facebokách a jiných profilech špiclují a kradou údaje. Všechny jsem je smazal.
    Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cau Lubos, daju sa tvoje titulky k tomuto videu niekde samostatne stiahnut? (Z ovestreamu to neviem).

      Vymazat
    2. Anonymita na netu není vždycky jen zbabělost, ale jeden ze způsobů obrany před "čmuchači" dat

      Vymazat
    3. Milý Petře,někde v USA byl farmář nasrán,že mu divočáci a jeleni dělají na polích paseku....i jednou zvečera provedl modlitbu a slušně ty přírodní živly požádal,aby mu nechali část obživy i pro něj...popadl předtím klacek a na poli jej čarou rozdělil...celá ta banda zvěře se popásala na svém oddělení a NIKDY NEPŘEKROČILA onu čáru...zajímavý poznatek....čili nesledovat nasraně příliš hnojaře na nebi a strachovat se,naopak to sice vnímat,ale nepřipouštět si do myšlenek,žeby nebyla u Tebe ta či ona uroda.Jednou jsme s pětiletou dcerou procházeli tradičně hranici z Bavor do Čech a polapila nás klasická šumavská bouřka...kolem lilo s kroupami a jak jsem rozpažil,tak po celé cestě během slejváku na nás NEPADLA ANI KAPKA...to není pohadka,ale pravý zažitek...funguje to.

      Vymazat
    4. Dík. Vím, že tohle funguje. Ale když se kouknu na nebe a ty tuny sračkářů, co teď denně likvidujou jaro kvůli nějaké blbé ložařské loby... tak mě bere vstek, že s tím nikdo nic nedělá. Že jsou neposthnutelní, nesouzení, zničení.
      Petr

      Vymazat
    5. Já mám čerstvý zážitek podobného druhu z uplynulé soboty 14.4.12. Byl jsem mezi pořadateli cyklozávodu "Okolo Budějic" se startem ve Zlaté Koruně na jihu Čech. Od rána bylo nevlídno, mračnivo, mlhavo a zima jak v psinci. Kolem poledne mrholení začalo vyhrožovat, že by mohlo i hustěji sprchnout. Tak jsem v duchu požádal, aby déšť náročný závod asi 600 set účastníků jen v lehkých trikotech nekazil. Mrholení po chvilce ustalo. Ale asi za další hodinu začaly padat dešťové kapky. Tomě docela namíchlo, a tak jsem zdviženým prstem pohrozil proti obloze, že jsme si něco umluvili, a že stojím na tom, aby to bylo splněno. A hle, i deštík ustal. Od té doby se sice obloha vymračovala jak "nerudný dědek zabouchnutý v Tudoru", ale nespadla do večera už ani kapka ! Všude v okolí probíhajícího závodu sprchlo nebo fest mrholilo, ale nad závodníky bylo sucho, jak jsem se náhodně dovídal od projíždějících cyklistů nebo řidičů a jejich pasažérů v autech, kteří přijížděli z okolí na "čumendu".
      Asi na tom něco bude, že pokud člověk v dobrém úmyslu "nebesa" poprosí, bude mu vyhověno :)

      Vymazat
  4. Taky jsem zjistil, že po stažení videa tam titulky nejsou. Jak je získat?

    Petr

    OdpovědětVymazat
  5. Nejenom titulky se nedají stáhnout,nejde stáhnout a ani nikde dohledat ten film ??? Nemá jej někdo uložený ?
    Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stiahnut film (priamo z tejto stranky) nie je problem. Staci k tomu nainstalovat do prehliadaca plugin DownloadHelper. Ale tie titulky by som naozaj poprosil.

      Vymazat
  6. jelikož jsem BLBÝ a neumím anglicky,někde jsem vyštáral typ na otrocký překlad skoro všeho,co se hemží nejen na youtube..tento film jsem oblevil na youtube,tam jsem klikl na cc pak na přepsat zvuk ok klik na cc klik na přeložit titulky afrikaans klik na pravý kraj,sjet na slovenštinu,češtinu ok...a je to...sice blbě alespon něco http://www.youtube.com/watch?v=DTeT9NMbqXg&feature=player_embedded

    OdpovědětVymazat
  7. IE ani Firefox neotvoria ziadny z linkov...

    OdpovědětVymazat
  8. mám MAXTHON,který má možnost hned cokoliv stahovat z youtube a pak mám CHROMIUM,nikoliv CHROME,prý není tak profízlován od Googlu...a IE9 mám někde na disku C,jen z čirého zoufalství...

    OdpovědětVymazat
  9. titulky vam uploadnem sem http://www.ulozto.sk/xZurfHQ/to-je-nemozne-klimaticka-vojna-opravene-rar nech sa vam paci,...

    ja mam Firefox a malo by vam to ist mne to vzdy islo skuste si stiahnut novu verziu viem len ze explorer ma problemceky malo by vam to ist teda nechapem kde je problem

    titulky sa nedaju stiahnut lebo je to overstream :) titulky som robil priamo na stranke overstreamu cize su len online a odtial viem ja stlacit tlacitko ze stiahnut tak tam mate link mal by ist

    som rad ze sa vam paci posielajte dalej a piste kebyze nieco budem sem chodit kebyze nieco

    Luboš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a este tu ich mate ako srt cize dalsi odkaz http://www.opensubtitles.org/sk/subtitles/4516384/that-s-impossible-sk okeej?

      Vymazat
  10. Zakladatel Microsoftu, Bill Gates, pokračuje v investování milionů dolarů do vysoce rizikových projektů geoinženýrství, které si zakládají na tom, že přinesou řešení pro globální oteplování, ale zároveň jsou tvrdě kritizovány ochránci životního pro potenciálně větší hrozbu než samotná změna klimatu.

    http://ac24.cz/zpravy-ze-sveta/436-bill-gates-vklada-miliony-do-geoinzenyrstvi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak nám Wilcox s Fullfordem vyprávějí,jak zatýkali starouše Busche,i Gatese a on nám cpe papírky do geofyzična...JAK TO TEDY JE,kde udělali soudruzi z NDR chybu????

      Vymazat
  11. dávam na vedomie: http://www.aktuality.sk/clanok/204740/video-krupobitie-v-texase-ako-z-apokalypsy/

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.