10. května 2012

Eckhart Tolle: Praktikování přítomnosti


2 komentáře:

  1. jednou jsem nastoupil do tramvaje a nějak mě udivilo to,že zadní polovina byla poloprázdná a vepředu se tísnila hlava na hlavě.Tak jsem si sedl mezi příslušníky skins,aniž bych se tím hlouběji zabýval,jen jsem se soustředil na bezmyšlenkové NYNÍ.Jeden gangstas se přede mnou začal ošívat a s vulgárními slovy vstal,že se tady nedá sedět a stoupl si ke skupině přes uličku.To mi později připomnělo,jak taxikář v USA měl soustavně vykrádané auto.NÁHODOU nechal omylem hrát autorádio s klasickou hudbou a zloději se autu začali vyhýbat...Pak mi to později Tolle v Nové Zemi připomněl.....

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.