7. května 2012

Jak léčit morgellonovou vyrážku - aktualizace

Čtenářka poslala aktualizaci historie své léčby Morgellonů, začátek je zde: http://orgo-net.blogspot.com/2012/05/jak-lecit-morgellonovou-vyrazku.html


ahoj Orgo-nete. 
Dnes je myslím šestý den, co jsem započala s léčbou MMS. Horké obklady jsem už neaplikovala, naposledy ve čtvrtek v noci. Pro ty, kteří to neznají - dávala jsem si na postižená místa utěrku, namočenou v horké vodě v maximálně únosné teplotě. Jak utěrka chladla, opět jsem ji namočila. Pak jsem přišla na to, že pokud si dám mokrou utěrku na břicho a položím přes to hrnec s horkou vodou, vydrží to mnohem déle. Jen je potřeba dávat pozor, aby se člověk neopařil. Přeci jen vleže je člověk méně obratný. MMS jsem včera měla už jen 2x a dnes jsem to bohužel nestihla vůbec. Možná proto ze mě dnes vyšlo jedno živé dlouhé vlákno. Dala jsem ho do skleničky, zadělala a schovala pro případný rozbor.
Takže mohu potvrdit, že to je opravdu Morgellon. Sledovala jsem vlákno delší dobu a hýbalo se. Že se bude dít něco zvláštního mě došlo hned, jak jsem si z jedné z ranek vymačkávala hnus a on se najednou jakoby vcucnul. To se mi ještě nestalo.
Jinak léčba zdá se byla úspěšná. Sice se mi vyrašil další malý pupínek, ale prozatím to nevypadá, jako ty ostatní. Že na léčbě bude mít velký úspěch i MMS si myslím proto, že až dnes mě břicho začalo zase svědit (a právě dnes jsem si kapky nestihla dát). 
Ostatní rány se zacelují, už mě prakticky nebolí, jen při vymačkávání a při pohybech.
POkračuji bez masa, od zítřka opět alespoň 4x MMS.
V komentářích jsem viděla, že si někteří myslí, že z toho mám nějakou provizi. Každý ať si myslí co chce. Nic z toho ale nemám. Odkaz jsem dala pro ty, kteří mají zájem to zkusit a nevědí, jak se k nim dostat a co to vlastně je. Objednat si je můžete i jinde, ale tyto jsou autorizované vynálezcem metody. Na netu jsem se dočetla že se prodávají i nějaké jiné, které ale nemají stejnou účinnost.

Zdravím Jolana

P. S. Orgonet: Jolano, jestli můžeš, vyfoť to a pošli!

5 komentářů:

  1. Otázka je, jestli to náhodou není nějaký parazit. Co se týká Morgellonů, tak jak se to objevilo před lety údajně na to docela dobře zabíralo koloidní stříbro (vlákna vezla z těla). Co se týká replikace morgelonů tak doufám že ne, potřeboval by k tomu zdroj té umělotiny - komponenty a tak. Myslím že umělé věci se tělo bude snažit vyloučit.
    jm

    OdpovědětVymazat
  2. Místo hrnce s horkou vodou (zní to docela nebezpečně) si nahřejte nějaký větší oblázkovitý kámen třeba od řeky a pak zabalte do utěrky a přiložte. Vhodné je ohřívat ve vodě na plynovém sporáku, aby energie z ohně byla obsažena v kameni, vhodné také i na jiné obklady proti jakýmkoli bolestem vyžadujícím teplo, pokud chcete chladit dejte kámen do lednice a pak přiložte
    Zdraví
    Alatka

    OdpovědětVymazat
  3. Dobre je nahriat si obycajnu sol, ja ju nasucho oprazim na panvici a presypem do plateneho alebo frote vrecuska a prilozim na bolave miesto. Tiez si myslim, ze je bezpecnejsie ako hrniec s vriacou vodou.

    OdpovědětVymazat
  4. Zkuste nasrouhat bramboru do toho přidejte citrónovou šťávu ( vymačkanou pravou) a olivovy olej (panenský) a poté aplikuje na postižené oblasti :-) není zač přátelé .

    OdpovědětVymazat
  5. Tato nemoc je opravdu strašná a obdivuju ty, kteří s ní statečně bojují!

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.