31. srpna 2012

12 symptomů duchovního probuzení

Moje dcera žijící v USA mi poslala výstižný text neznámého autora s 12 symptomy duchovního probuzení, co si v Americe rozesílají internetem (neplést se symptomy transformace, to je o tom, co nás kde bolí (:-))). 
Děkuju moc, líbí se mi, tak překládám a dokonce neuměle podkládám fotkou (:-)), abyste si taky užili.

Update: Kromě návalů smíchu mám všechno ostatní, odhaduji tak na 80-100% oproti dřívějšku.
Ještě si tam můžu pro sebe přidat Ztráta zájmu o předávání konspiračních informací tak asi 50% (:-))) 



P. S. Orgonet:
Právě moje dcera má velké zásluhy o mé probouzení, to ona mě seznámila s Eckhartem Tolle, neúnavně mě zásobuje jeho přednáškami, a vůbec je prima, a soupeří žertem se svou sestrou o to, komu uveřejním více příspěvků. Tak snad Ti tohle udělá radost, ŠK, přeju Ti vše nejlepší k dnešním narozenínám, příjemné duchovní probouzení, ty nejlepší přítomné okamžiky, a ať se vše daří, jak si představuješ!


Přeloženo z originálu:





14 komentářů:

  1. Já si myslel, že jsem se scvoknul, a ono je to duchovní probuzení!
    :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za deti.
    Bed

    OdpovědětVymazat
  3. 1 Ano
    2 Ano
    3 možná
    4 nevím
    5 možná
    6 myslím, že Ano
    7 Ano
    8 Ano
    9 Ano
    10 Ano, i když sem tam se ještě vypovídám.
    11 myslím, že Ano
    12 nevím, možná

    OdpovědětVymazat
  4. No a je to.....Přesně to mne potkalo před 2 roky... Cesta trnitá, ale stála za to..... Jen houšť!!!!!
    Zdravím!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mi to připadá velmi blízké - možná jsem tedy na dobré cestě, i když nějaké ty rezervy ještě mám... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nebojte se toho, jen chce vše čas, nějak to nehrotit a netlačit na pilu ;) Buďte hrdí na to, že jste jedni z mála, kteří se opravdu probouzejí. Bohužel je to jen malé procento...možná kolem 20%. Někteří jen něco tuší, ale to není opravdové probuzení..stačí vnímat okolí a podívejte se, jak se lidí poslední dobou k sobě chovají. Jak mají k přírodě a co jsou schopny udělat pro peníze. Těch lidí je stále hodně(co spí), takže dělejte na sobě..nesmíte zapomenout, že tu jsou i Temnáři, které to vše narušují a snaží se nás zase vtáhnout zpátky...Někdy bohužel nepomůže nastavovat tu pěknou, hodnou tvář, ale ukázat i druhou. Zní to možná hnusně, ale je to bohužel tak. Pokud budou všichni vibrovat na vysoké frekvenci, nebude třeba využívat nějaké horší kroky, jelikož k tomu není důvod...ale zatím tu žijem s druhými, kteří se živý na úkor ostatních a pokud budem nastavovat jenom tu dobrou, začnou nás využívat, jelikož nechápou, že někomu ubližují a nedokáží si vzít energii z přírody...

    OdpovědětVymazat
  7. skvělé....nejsem tedy blázen,mám všechny příznaky

    OdpovědětVymazat
  8. Rezervy jsou jasný....ale to neřešíme, ne??? :-))) :-))) Hlavně, že je líp.... .-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem moc ráda, že taky patřím do této "Rodiny" /myšleno k této skupině lidí se shodnou "krevní skupinou" :D))/.
    Moc dík za článeček "12 symptomů ....".
    ...Co já se natrápila, než jsem začala zvládat svoje emoce. Teď je vše JINÉ - ale přitom tak STEJNÉ :)); však vy dobře víte, jak to myslím /jasně - že UVNITŘ :)) ! /.
    ...A mějte krásný zbytek neděle, zítra : HURÁ DO ŠKOLIČKY ! Těšíte se? Já ANO :)). Ahojky všem ! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Prosím pana autora o odpověď proč je zmiňovaných 12 symptomů k dispozici jako obrázek a ne jako text.
    Děkuii za případnou odpověď.

    OdpovědětVymazat
  11. A neni tohle stejne, kdyz se clovek zamiluje?

    OdpovědětVymazat
  12. I am going to fall in LOVE, who is going with me ? Bed :-DD

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.