17. ledna 2013

Baudyš a Solis: Konspirace

Ahoj Orgoníku.
Koukni na tohle video, je to rozhovor Baudyše a Solise a je velmi inspirující. Zde je odkaz:
Zdravím MorPPheus


5 komentářů:

  1. Můj pohled na to jak přijímat konspirace a negativní fakta je někde mezi Baudyšem a Solisem. Podle mne odhalování pravdy je velmi záslužná činnost pomáhající ostatním procitnout. Důležité je, aby ten který odhaluje na sebe nenechal tyto negativní zprávy působit, přijal je jako stav který je, nehodnotil a tím si udržel vyšší vibraci. Přesně jak o tom mluví E. Tolle.
    Tato debata mi přináší naději a v mnohém souhlasím s A. Baudyšem.
    MorPPheus

    OdpovědětVymazat
  2. Poslechl jsem si celý rozhovor a nádhera, vše co jsem zatím slyšel + nějaké další dodatečné informace od takových zvučných jmen. Přejme si aby jsme měli všichni pravdu a budoucnost byla v našich rukách a kritické množství probuzených oveček bylo co nejdříve. Děkuji za upozornění na toto super video - odkaz na něj posílám všem co znám - doufám že alspoň pár nejbližších si ho vklidu poslechne.

    OdpovědětVymazat
  3. naozaj skvele video a paradna debata
    T.

    OdpovědětVymazat
  4. P a r á á á d a . Palec NAHORU !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Když se zbavíme závislosti na internetu, jak se budeme dovídat informace, co se kolem nás děje. Jak budeme komunikovat na dálku?

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.