21. ledna 2013

Mraky ve tvaru "Z" v USA

Dobry den Priteli , 

jen tak v rychlosti , Vas blog sleduji denne , I kdyz ne se vsim souhlasim je mi ze zdroju k srdci nejbliz . Dekuji za praci kterou delate , mate muj velky obdiv . Ziji nekolik let ve statech a az Vas blog mne naucil se divat na oblohu s otazkami. 

Chemtrails tu jsou na dennnim poradku , nekdy se objevi neco "uzasneho" ale nikdy nejsem schopen to zdokumentovat . Tohle patri mezi jevy , ktere jsem jeste nevidel . Fotka je porizena v nedeli 20. ledna 2013 kolem pul pate vecer v predmesti Chicago . Pokud by Vam prisly "Z" mraky zajimave , potesilo by mne , kdyby jste je vyvesil , aby I ostatni vedeli co mame nad hlavou ve statech . S pranim Vseho dobreho Patrik

Orgonet: Díky! Zajímavé. Pravděpodobně by se něco takového dalo zachytit i u nás, kdyby člověk nosil pořád s sebou foťák (:-)) ...




7 komentářů:

  1. *Demokratické zřízení doplatí na to že bude chtít vyhovět všem. Chudí budou chtít část majetku bohatých, a demokracie jim to dá. Mladí budou chtít práva starých, ženy budou chtít práva mužů, a cizinci budou chtít práva občanů, a demokracie jim to dá. Zločinci budou chtít obsadit veřejné funkce, a demokracie jim to umožní. A až zločinci demokracii nakonec ovládnou, protože zločinci od přírody tíhnou po pozicích moci, vznikne tyranie horší, než dovede nejhorší monarchie anebo oligarchie.*


    Sokrates


    A mal sakra pravdu...

    OdpovědětVymazat
  2. Orgo..našla jsem tento zajímavý dokument,myslím, že by ho mělo vidět hodně lidí. Jestli se Ti líbí, vystav ho prosím
    Alenka
    http://www.youtube.com/watch?v=W1dnEyRUrvo&feature=player_embedded

    OdpovědětVymazat
  3. Také bych ráda vyjádřila díky a svůj obdiv za horu práce, kterou pro nás, Orgonete, děláš. Tyto stránky se mi staly důležitým zdrojem informací a místem, kde mohu alespoň virtuálně "potkávat a vyslechnout" lidi stejného naladění (osobně se mi to bohuužel zatím nepodařilo). Takže moc děkuji a přeji hodně síly a zdaru v dalším počínání.
    Anna
    P.S.: Včerejší večerní hustá mračná deka byla jak projekční plátno reflektorů a světel ze spodu.

    OdpovědětVymazat
  4. divím se,že to ještě neviděl,tady jsou takové "mraky" v létě téměř každý den..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Videl jsem tady toho uz hodne . Spis jsem myslel tyhle konkretni zigzag mraky . To jen tak na vysvetlenou . Patrik

      Vymazat
  5. Taky jsem si té oblohy v noci všimla - byla úplně oranžová. V poslední době slýchám - většinou tak od půlnoci, někdy i dřív, přerušovaný hukot - něc jako tep srdce v uších, víc v pravém uchu. Někdy to trvá až do rána - co by to mohlo být? Už to vnímám tak třetí týden. Zkoušela jsem poslouchat i venku, zdálo se mi, že to tam slyším taky, nepříjemné vibrace a tlak na pravý ušní bubínek, vůbec nemám tušení, odkud ten zvuk přichází.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  6. to nic není,taky mám takovou fotku nad čr,akorád ty mraky byly černý,ale hlavně jsem vyfotil jak nad mím barákem byla "ještěrka" z chemtrailsů...na co asi narážím?Že chemtrails vypouští reptilliáni

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.