2. února 2013

Film: Revoluce kulturně kreativních

Ahoj Orgonetku,
právě jsem shlédla film "Revoluce kulturně kreativních". Mě  oslovil. Jukni na to a pokud uznáš za vhodné, dej odkaz na svůj blog. Ještě bych ráda upozornila na stránkách divadlokampa na položku "proběhlo" - spousta moudrého i veselého povídání a koukání.
 
http://www.divadlokampa.cz/probehlo/videozaznamy-predstaveni/item/292-film-revoluce-kulturne-kreativnich
 
Přeji Ti klidné, láskou a radostí naplněné dny    Lenka
 
P.S. moc děkuji za Tvé stránky :-)

Orgonet: Díky, to sem rozhodně patří (:-))) !!!
http://youtu.be/6yICAe4Q-84

7 komentářů:

  1. Velmi potěšující video. Je zde řečeno vše z toho čím se i zde zabýváme.
    Honza.

    OdpovědětVymazat
  2. Já děkuji.Moc mi to pomohlo. Takový příliv naděje jsem potřebovala právě dnes.Vladimíra

    OdpovědětVymazat
  3. Strhující a velmi inspirativní dokument. Marně hledám kreativce v Praze či okolí... Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my jsme tady v Praze krativní rodinné kreatury...náramně si rozumíme..otec,matka dcera zeták a z leknutí občas někdo....

      Vymazat
  4. Pls, nemuze to nekdo podat na uloz.to?

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že nás kreativců bude na Václaváku brzy víc, viz. NWOO.org.

    OdpovědětVymazat
  6. Jojo, vzletné kecy bandy naivních hipíků...

    Vy "kreativní" si pro mě za mě žijte někde na hromadě kompostu, ale prosím dělejte to daleko ode mě. Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.