12. února 2013

Naplní se proroctví o posledním papeží?

Ahoj Orgonete,
když jsem si přečetl zprávu o rezignaci papeže Benedikta XVI., vzpomněl jsem si na proroctví sv. Malachiáše, podle kterého by následující papež měl být tím posledním papežem v historii. Proroctví o něm říká:

"Během extrémního pronásledování svaté římské církve bude sedět na stolci "Petrus Romanus" (Petr Římský), který bude pást své stádo uprostřed mnoha soužení; po jejich skončení bude město na sedmi pahorcích zničeno a obávaný Soudce bude soudit svůj lid."

Zajímavé články o tom jsou třeba zde:

Zvaž jestli by se toto téma nehodilo pro tvůj blog.
S pozdravem


Orgonet: Opravdu zajímavé, díky!

Naplní se proroctví svatého Malachiáše o posledním papeži?

Zdroj: http://petrczernek.wordpress.com/2013/02/11/naplni-se-proroctvi-svateho-malachiase-o-poslednim-papezi/
11. 2. 2013

Již delší dobu jsem uvažoval nad zveřejněním této velké záhady. Nějak jsem se k tomu ale neodhodlal. To se ale nyní změnilo. Vzhledem k tomu, že stále ještě současný papež Benedikt XVI. oficiálně oznámil svou abdikaci z papežského stolce kvůli chatrnému zdraví a pokročilému věku (má odstoupit 28. února 2013 v osm hodin večer), jsem nyní nucen jednat. Když jsem totiž poprvé dnes slyšel o této abdikaci, okamžitě jsem si vzpomněl na ono tajemné Malachiášovo proroctví o papežích. A proč zrovna na nějaké proroctví? Protože pokud jste o něm doposud ještě nikdy neslyšeli, tak vězte, že toto proroctví, když to shrnu co nejstručněji a volnou interpretací, hlásá následující: „Po Benediktu XVI. usedne ve Vatikánu poslední papež ze všech!“. 

Samozřejmě existuje mnoho skeptiků a kritiků tohoto proroctví, a je tudíž klidně možné, že následující papež posledním nebude, ale co kdyby přeci jen ano? Navíc větší spekulace u mě (!!! – vnímejte prosím ono „u mě“) podpořil ještě následující fakt, že se obecně hovoří jako o možném kandidátovi na budoucího papeže o ghanském kardinálovi Peterovi Kodwo Appiah Turksonovi, nebo o nynějším „druhém muži“ vatikánské (schválně nyní zdůrazňuji, že Vatikán sídlí v Římě) hierarchie, Tarcisio Bertoneovi. 

Samozřejmě kandidátů je vícero, tito dva mne ale zaujali více než ti jiní. Důvod? Zmínka o posledním papežovi z Malachiášova proroctví. Posledním na seznamu je totiž jakýsi „Petrus Romanus“ (Petr Římský). Zajímavý odkaz ve spojení s křestním jménem ghanského kardinála, ale také skvělé propojení na muže, jež dlouhodobě žije v Římě (Vatikánu), tedy Bertone. A aby toho nebylo málo, nejpravděpodobnějším jménem dalšího papeže má být údajně Petr! 

Nevím proto, zda zde mám jakousi intuici (či raději mírně řečeno jen obyčejný pocit) pouze já, nebo se snad úplně mýlím, ale já zde vidím až moc podivných shod s dávným Malachiášovým proroctvím (sepsáno roku 1139!) a současným děním a objevivšími se jmény možných kandidátů! Vůbec si zde samozřejmě nechci hrát na nějakého proroka, takové nadání u sebe (zatím) opravdu nepozoruji, navíc vycházím jen z toho, co je známo a dáno, přesto mě to celé neskutečně udivuje. Proto pokud na nějaká proroctví nevěříte, speciálně na to o papežích, tak berte má slova jen s rezervou. 

Za sebe ale musím přiznat, že v tom pociťuji více než jen pouhou náhodu. A mému pocitu už si můžete říkat, jak chcete. Já jej můžu změnit až po oficiálním zveřejnění jména nového papeže – pokud totiž bude jiné, než Petr, nebo křestní jméno Petr či původ papeže nebude z Říma, až pak klidně prohlásím, že v tomto případě jsem měl špatný pocit a tento článek je (minimálně z půlky) zbytečný. Proč jen z půlky? To z toho důvodu, že nyní přejdu na konkrétní popis toho, co je vlastně ono Malachiášovo proroctví zač… a to již spadá do záhad, které chci řešit na tomto blogu. Navíc jednoho dne by se zde stejně článek o tomto proroctví objevil, proto si jej dovoluji tak trošku netradičně spojit i s mými většími vlastními myšlenkami, jež jsem zmínil na úvod tohoto článku. Nyní už ale nastal čas přesunout se k onomu proroctví, které zde neustále zmiňuji.

52 komentářů:

  1. Zdroj si už nepamätám, ale niekde sa už objavilo, že posledný pápež má byť čierny.

    OdpovědětVymazat
  2. je to tak toto bude posledni papez

    OdpovědětVymazat
  3. Ano ano pomalu ale jistě nastává konec této organizace, která zasela a vykonala toliko zla ve světě. Konec zlořácké církve je na dohled jupí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. JJ taky mě to secvaklo-kéž by...

    OdpovědětVymazat
  5. Vatikán..??? Palec dolu...konečně http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Y1xgLosZwPc#

    OdpovědětVymazat
  6. k tomu proroctvu,ešte ked nebol internet takdavno bolo tvrdene ,a veľa veriacich v rkc o tom vedelo,že po palovi2 ma prísť papež čierny,,,


    a to čo som našiel na nete ale už to zmyzlo,tak tvrdil doslova že označil malachiaš papeža po janovi palovi2 ,čierna hlava,raczinger,má čiernu hlavu na erbe,žiadne že olivova ratolesť to je len zavadzanie...


    taka ko som čítal že malachiaš v skutočnosti predpovedal 111papežov,ale z vatikanu bolo upravene potom na 112...


    no čo skutočne predpovedal malachiaš vedia len vo vatikane,,,

    ale iste je že tennto papež ma hlavu čiernu na erbe...

    OdpovědětVymazat
  7. Neviem či má zmysel riešiť cirkev a vôbec tak daľej. Celá biblia bola zle vyložená a ľudia ju využivajú na ovládanie más. Biblia ak si ju prenesiete na človeka vám sadne všetko perfektne do bodky. Peklo - ego,negativita,zle myšlienky
    Nebo - radost,láska,pohoda
    nebo alebo peklo zažívate každý deň, nie po smrti nie o 100 rokov ale tu a teraz nikdy to nebolo inak. Ak pochopíte naozaj ako sa píše sa stanete nesmrteľnými =)

    OdpovědětVymazat
  8. Môj názor: áno, myslím si, že to budem posledný pápež. V priebehu 15 - 25 rokov všetky náboženstvá tak ako ich dnes poznáme zaniknú. Vznikne jedno náboženstvo, ktoré bude vyznávať lásku, jednotu a slobodu. Ludia sa otvoria duchovnu. Všetko čo bude mimo, bude musieť odísť. Toľko v stručnosti.Ruddy

    OdpovědětVymazat
  9. A zase nás můžou strašit a stresovat dalším koncem světa.Nepopírám,že proroctví o posledním papeži znám,ale co když bude všechno trochu jinak?Změna pořádků,třeba k lepšímu a nějaké nové náboženství,které bude daleko blíž lidem.Pokud začnou strašit apokalypsou prosil bych Orgoneta aby vybíral spíše to pozitivnější.Nevěřil jsem na jeden konec světa a pokud třeba katolická církev skončí v propadlišti dějin nebudu to považovat za nějaké velké neštěstí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se přimlouvám za zrušení zveřejňování všech těch strašákových chanelingú o koncích civilizací, nebo různých vzestupech. NIC se z toho nesplnilo. Každý si musí vycítit sám, kam je tažen. Tato slepá víra v duchovno a esoteriku vede akorát do pichlavého roští.

      A církve? Ty jsou všechny dokonale černé, když je vyčistíte, ukáže se akorát hora utrpení, genocid a zastrašování nějakými holografickými bohy a anděly, z kterých koukají na všechny strany akorát chuchvalce kabelů, počítačů a různých dalších technických nesmyslů. Už je třeba tomu učinit přítrž a postavit se do reálu.
      A začít poctivě pracovat na likvidaci této chorobné civilizace.
      N.

      Vymazat
  10. Vybral som pár posolstiev týkajúcich sa pápeža BXVI a diania v cirkvi. Sledujte aj dátumy.
    http://jezis-kristus-varovanie.webnode.sk/news/posolstvo-318/
    http://jezis-kristus-varovanie.webnode.sk/news/posolstvo-321/
    http://jezis-kristus-varovanie.webnode.sk/news/posolstvo-343/
    http://jezis-kristus-varovanie.webnode.sk/news/posolstvo-379/
    http://jezis-kristus-varovanie.webnode.sk/news/posolstvo-395/
    http://jezis-kristus-varovanie.webnode.sk/news/posolstvo-400/
    http://jezis-kristus-varovanie.webnode.sk/news/posolstvo-423/
    http://jezis-kristus-varovanie.webnode.sk/news/posolstvo-460/
    http://jezis-kristus-varovanie.webnode.sk/news/posolstvo-486/
    http://jezis-kristus-varovanie.webnode.sk/news/posolstvo-500/

    Je tu príležitosť otvoriť si oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Citace ze stránek "Chcem vás ochrániť pred mukami pekla "
      nejspíš další katolický Ježíš...
      Strašit znamená ovládat....

      Vymazat
    2. Peklo nejsou žádná muka, naopak, každý, kdo chce něčím být, musí po smrti peklem projít, aby se očistil od balastu fysického života. Je mu tam ukázáno také, co dělal špatně, co dobře, co má napravit, co změnit. Kdo to neabsolvuje, zůstává se vším balastem viset v záhrobí a nese si to svinstvo zpátky do další inkarnace, kde dělá stejné chyby a nepostoupí nikam dál. Tak po smrti hurá do pravého peklla, nechat se řádně očistit a proškolit, jak se životem dál naložit. (Náboženské peklo je ale něco úplně jiného. To je vymyšlený paskvil, který nemá se životem a smrtí nic společného.)
      N.

      Vymazat
    3. Hurá do pekla. Tak tomu říkám opravdový masochismus...

      Vymazat
    4. Lidi ,jen mi řekněte, jak víte tak určitě, co po smrti je, čím si projdete, neprojdete, jak to opravdu je. Všichni kdo jsme tady nevíme nikdo nic , jen se domníváme a tušíme pravdu. Ale pokud je pokračování po smrti , vlastně návrat domů, tak stejně jsme to všichni vstupem sem zapomněli a zase nic nevíme a když jsme tam a víme všechno, tak to zase neřešíme. Za sebe si myslím, že existence tam někde možná opravdu "doma" je. Zažila jsem už několik loučení s blízkými, kdy se přišli rozloučit když odcházeli, aniž já bych věděla, že je právě jejich čas. Takže energie se asi napojila na moji energii, vysílač,přijímač energií si v tomto životě, tady na tomto místě blízkých.Pak lidé , kteří vyprávějí jak to bylo v klinické smrti, nebo děti u kterých nedošlo ještě k úplnému zastření paměti si vzpomínají čím byli před tím.(zažila jsem vyprávění jednoho z nich,při klinické smrti- nádherná louka květů co na Zemi nejsou, barvy, zvuky, hudba a bytosti a hlavně pokoj, klid, mír, láska) Mě se aspoň doufám podařilo se vrátit do minulých životů, v tu chvíli se mi i promítlo, jaká jsem byla jako bytost, někde jsem viděla i ty co zde se mnou byli už ve vztahu několikrát, jen v jiných úlohách. Ne vždy jsem byla láskyplná bytost a také ne pokaždé zde na Zemi. Trochu jsem z posledního předešlého života pochopila alespoň trošku co a jak v tom teď a tady, proč některé věci. Strašení peklem, muka, utrpení podle mě tam někde není. Asi si musíme tam projít jakoby prohlédnutím svého právě prošlého života, abychom věděli co jsme dělali dobře co hůř. Nic víc, nic míň,ale žádné ohně, bolest, muka. Podařilo se mi být na chvilku někde, nevím kde, bylo mi řečeno , že to tam znám a že tam jsme pak každý jako duše, energie, bylo tam nádherně, byl to pocit lásky, to jsem věděla, spadl ze mě na tu chvilku stres, negace, hrozně uvolnění, nic jsem neřešila, měla jsem pocit bezpečí a lásky,ale jiné lásky než je tady teď v životě. Byla bez podmínek a jakoby všude, ve všem. Neexistuje pro to tady teď na Zemi slovo , vyjádření, prostě ten pocit tady nejde popsat,asi to jednou musíme všichni prožít až nastane čas odchodu domů z našeho dalšího života.A věřte mi , že to bylo nádherné a přeji to všem. R.

      Vymazat
  11. Tak to už je druhé proroctví o kterém čtu. Dle kříženců Anunaki to má být také poslední papež a má být černý. To by hovořilo pro Ghanský původ.http://www.matrix-2001.cz/clanek-detail/6583-presne-podle-prognozy-bytosti-anunaki-papez-benedikt-xvi-rezignuje-na-svuj-urad-a-co-bude-nasledovat-dal/
    MorPPheus

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem velmi ráda, že se na orgonetu našel někdo, kdo zareagoval se zvýšeným zájmem na tuto událost.Na abdikaci současného papeže.
    Protože jako autor článku, tak i já po této zprávě zpozorněla.
    Zní to jako všední banalita, že papež se má k odchodu. Ale není tomu tak a dá se dohledat více proroctví, která pokládají pozici papežství za "ukazatel času".
    Nevím proč, ale abdikace papeže ve mě vzbudilo větší ostražitost, než tehdy pád WTC budov. Já osobně mám v sobě také jaksi "zakódováno", že odchodem Benedikta XVI. se přiblíží čas změn.A čas finálních změn. Přiznám se, že netuším, odkud tuto svou jistotu mám, kde jsem k ní přišla a ani netuším, co máme očekávat.
    Když však člověk posoudí, co vše se nyní odehrává (včetně těch našich voleb, kdy zvítězil lidský-selský rozum nad propagandami),tak si myslím, že příznaků (poslů blížících se změn) máme velké množství.
    Velmi tedy děkuji za článek o proroctví a velmi ráda bych, kdyby se v komentářích ozvali další a vyjádřili, co si o té abdikaci myslí. Možná pak zjistíme, že nás je takových s "tušeními " mnohem více.

    dan.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám takové podezření, že globalisté účelově řídí události ve světě tak, aby se proroctví nejenom naplnila, ale také urychlila v jejich prospěch. Tzn. že se pokouší o manipulaci s budoucností skrze neodvratné prostředky dané "shůry". Jinými slovy, pokoušejí se drze "fušovat Bohu do řemesla". Kam až zajdou, a co všechno Bůh dopustí, zůstává otázkou. Jsem si naopak jist, že až Boží pohár trpělivosti přeteče, mají se globalisté "nač těšit" ! Nepomohou jim ani podzemní města !

      Vymazat
    2. Ano, vidím to podobně jako dan. - 12.2., /20.17./ . Něco to signalizuje a naše tušení - i když zatím nekonkrétní se nám v letošním roce potvrdí. My totiž nemáme k dispozici zákulisní dění. Současný papež má co dělat sám se sebou, natož s celou církví. Někdo v zákulisí zná přesný scénář a zdá se, že je naspěch, proto je nutné, aby byl papežem svěžejší člověk.
      Honza.

      Vymazat
    3. Honzo, máš pravdu. I takový pocit s tebou sdílím. Spěchá se. Kam ? Bůhví kam. Ale bude to "očité všem ". Zdraví

      dan.

      Vymazat
    4. Pro dan. - A možná to " očité všem " příjde jako blesk z čistého nebe. Honza.

      Vymazat
  13. Neznala jsem proroctví, ale když papež oznámil svůj odchod, měla jsem divný pocit. Tušila jsem, že to není jen tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslel, že poslední měl být už Jan Pavel II. Tenhle mi připadá už nějak navíc i podle poselství, která znám. A hle, moc dlouho se tam neohřál.
      Že se někam spěchá, pociťuji také. Kam, nevím. Vidím však, že manipulace klimatem jsou stále větší, Zářiče silnější a při tom jim to jde stále hůř. Já si osobně myslím, že jednoho dne nějakému klimoušovi rupne v bedně a usmaží to tu nějakým super haarpem, což pár jasnovidců, které znám, vidělo.
      N.

      Vymazat
  14. Benedikta XVI. jsem nikdy nemusela - měl tak zlé oči, že když jsem ho viděla i jen na obrázku, sevřela mi žaludek ledová ruka a mrazilo me z těch očí. V životě se mi vyplatilo na podobné své pocity dát, nemyslím, že bych měla u papeže dělat výjimku. Jsem zvědavá, jaký bude ten další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co oči nového prezidenta ?...

      Vymazat
    2. Naprosto souhlasím já nejsem věřící aspoň teda v tý podobě jak by si to přála církev ale pohled na toho Benedikta XVI mě přijde jak pohled na nějakýho satana z filmu :)

      Vymazat
  15. Já si zase vzpomínám, že už více, než před 20 lety se psalo o proroctví (nevím koho, snad Sibyly), že po Janu Pavlu II. bud už jen poslední papež a pak armagedon. ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně k tomu ta abdikace papeže B16 směřuje - k Armageddonu ! Lidé vůbec netuší, co elity potažmo globalisté na ně chystají !

      Vymazat
    2. armagedon už probíhá, není to konec světa nebo katastrofy

      Vymazat
  16. Proroctvo sa napĺňa možno preto, lebo Vatikán volí pápežov podľa plánu (proroctva). Takže nič mysteriózne. Noc Svaroga skončila, končí temnota, končí Vatikán. A na konci svojej vlády chcú polapiť čo najviac oviec.

    Jarka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne to tiež pripadá tak že "niekto" sa snaží "napĺňať" proroctvá.
      Otázne je, čo z toho vylezie.

      Vymazat
    2. Jarko, myslím si, že jste to s tím "plánováním podle proroctví " vystihla správně. Jistě by bylo naivní se domnívat, že ač celý svět očekává návrat Mesiáše, tak Vatikán zůstává nečinný.
      Avšak, jsem si jistá, že Tvůrce všeho živého i s takovými "experimentátory" a farizeji (co si vykládají Pravdu Boží po svém) , vždy počítá a počítal. Nad tím, co vše naši všemocní činí proti naplnění proroctvech bych se proto netrápila.

      dan.

      Vymazat
    3. Tvůrci se to vymklo z ruky a virus člověk není k zastavení.

      Vymazat
    4. nevymklo vše je podle plánu

      Vymazat
  17. a co mimozemštané a pad církve -rusky prezident snad žertoval nebo ne?

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoi, v den ohlášení abdikace papeže Benedikta XVI udeřil blesk do baziliky sv. Petra. Jakoby na znamení konce církví podle biblické knihy Zjevení. Církví, které budou zničeny, protože potupily a znevážily slovo Nejvyššího Boha a překroutili poselství Božího syna Isuse Christa.

    http://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje/swiat,27/piorun-uderzyl-w-bazylike-sw-piotra-papiez-w-tym-dniu-oglosil-abdykacje,76140,1,0.html

    V odkazu je jak foto, tak i video záznam. Blesk udeřil jen pár minut před veřejným oznámením. Náhoda? Uvidí se. Matěj T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. anonymní 21:58

      za sebe velké díky za tuto zprávičku ! Je-li to pravdivé, pak tedy jistě nebudeme od pravdy , že čas se naplňuje, daleko !

      dan.

      Vymazat
  19. http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/293075-vatikanskou-baziliku-zasahl-blesk-po-oznameni-papezovy-rezignace-snimek-je-pravy.html

    OdpovědětVymazat
  20. Casey nebo Nostradamus se zmiňovali také o "černém" papeži, jako o předposledním....

    OdpovědětVymazat
  21. http://www.matrix-2001.cz/clanek-detail/6583-presne-podle-prognozy-bytosti-anunaki-papez-benedikt-xvi-rezignuje-na-svuj-urad-a-co-bude-nasledovat-dal/

    OdpovědětVymazat
  22. kulturní uderka..Alexandra zazpívala o svém milovaném stromu a za rok přibyl u jedné silnice nenápadný pomník...zde zemřela zpěvačka Alexandra 1969 http://www.youtube.com/watch?v=bADHWv-EDF8

    OdpovědětVymazat
  23. m.zpravy.tiscali.cz/bozi-znameni-po-oznameni-rezignace-benedikta-xvi-zasahl-sidlo-papeze-blesk-208899

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no v té době byla bouřka v Římě , a reportér prostě čekal až to práskne do Vatikánu, přímo do té kopule , takže žádné znamení boží to nebylo, sám to tak popsal .

      Vymazat
    2. Bůh dával znamení prorokům skrze oheň a blesky. Takže by to sedělo i na tu baziliku ve vztahu k té rezignaci B16. Bůh se zřejmě na něho hněvá, a nesouhlasí s jeho "tajemnou" rezignací !

      Vymazat
  24. Ahoj. Asi tak tyden pred ohlasenim abdikace jsme se s kamaradem bavili o proroctvi sv. Malachiase a zkoumali vek Benedikta... az me z toho zamrazilo, kdyz jsem poprve slysel tuto zpravu.

    OdpovědětVymazat
  25. Papež byl s největší pravděpodobností vyhozen! řádem maltézských rytířů (přátelé izraele = satana), protože už se dál nechtěl podílet na zakrývání pedofilní církevní sítě a praní špinavých peněz přes vatikánskou banku.

    souběh událostí -
    9.2.2013 oslava 900. výročí řádu maltézských rytířů se odehrála ve vatikáně; několika hodinová schůzka s papežem, kvůli které se nezúčastnil pohřbu kardinala Giovanni Cheli ve svatopeterské bazilice

    11.2.2013 - papež oznamuje celému světu, že "ze zdravotních důvodů" rezignuje, což se stalo poprvé od roku 1294! (Na to, že mu je 85 vypadá velmi zdravě)

    12.2.2013 - Vatikán oznamuje, že znovu přijímá kreditní karty (tentokrát přes švýcarskou banku), které byly pozastaveny evropskými bankami z důvodu praní špinavých peněz


    http://thechaniproject.com/forum/index.php/topic,5399.10.html
    http://www.veteranstoday.com/2013/02/11/was-pope-benedict-fired-by-the-knights-of-malta/
    http://money.cnn.com/2013/02/12/news/economy/vatican-payments/

    OdpovědětVymazat
  26. Datum , kdy se Benedikt chystá podepsat odstoupení jako papež, 28. února. , by nám mohlo dát nápovědu, co globalisté plánují ....

    28.února 1933 je den, kdy německý prezident Paul von Hindenburg podepsal dekret o "Ochraně národa a říše", kterým byla zrušena základní občanská práva zaručená výmarskou ústavou. Ještě téže noci byly zatčeny stovky komunistů, levicových intelektuálů, sociálních demokratů a anarchistů.Říšský sněm byl rozpuštěn a následný březnový zmocňovací dekret prakticky zavedl základy fašistického státu. Dekret byl podepsán jen pár hodin poté, co nacisté zapálili německý říšský sněm Reichstag a svedli to na komunisty - (tzv. "false flag", stejně jako útok na německou rozhlasovou stanici Gliwice, v převlečení za poláky; USA dvojčata 9/11, USA sandy hook, pearl harbor a další.)

    Datum 28.února nám ukazuje .... že globalisté s největší pravděpodobností plánují nějaký velký incident pod falešnou vlajkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 13:53
      To, co píšete je také jedna z možností. Brzký čas nám jistě více napoví, oč tu jde

      dan.

      Vymazat
    2. takhle to dopadá když někdo "zblbne" z toho co čte

      http://inner-light.ning.com/forum/topics/proc-je-nyni-velice-dulezite-soustredit-se-na-to-co-si-prejete-se

      Vymazat
  27. http://www.63plus1.cz/3278/
    Ch ,Chaplin

    OdpovědětVymazat
  28. Celé jeméno: Tarcisio !!! Pietro !!! Evasio Bertone, narozen 2.12.1934 v: !!! Romano Canavese !!!, Piedmont

    OdpovědětVymazat
  29. No tak, čo napíšete teraz? Žiadny Peter Rímsky, ale Jorge Mario Bergoglio! Skalmala vás intuícia, alebo snáď niečo iné...

    castiel

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.