7. prosince 2013

Uměle vytvořený orkán Xaver 5. 12. 2013

K orkánu, co řádil ve Velké Británii, Skotsku a Německu 5. 12. 2013 (viz např. zde: http://www.rozhlas.cz/zpravy/evropa/_zprava/orkan-xaver-pustosi-skotsko-a-sever-anglie-nejezdi-vlaky-a-tisice-lidi-jsou-bez-proudu--1289078¨):

Vzhledem k tomu, že v tuto roční dobu je po většinu dne tma, tak lze na satelitech vidět méně důkazů o jeho umělém rozpoutání, nicméně přece je jich až až.

Směrem od Grónska byl vytvořen "pytel" arktického vzduchu, který byl tažen/tlačen/nasáván k Britským ostrovům a dále na pevninu, až k nám.


Celková situace: vpád arktického vzduchu 5.-6. 12: (To zrychlení a couvání oblačnosti dělám já kurzorem (:-) Zdroj: http://www.yr.no/satellitt/europa_animasjon.html

http://youtu.be/XjU4cIMydk4


Týž pohyb onoho "pytle", sejmutý o trochu později a mnohem kvalitněji, 6. 12. 2013 zaznamenal Guess (díky!).

Ahoj Orgonete. Nahrál jsem dnešní satelitní animaci z YR.no, kde je krásně vidět, jak je do Evropy skalárními vlnami tlačen ledový vzduch z Arktidy. Obzvlášť je to patrné v oblasti mezi Švédskem a Velkou Británií. Hoď k tomu nějaký svůj koment a pusť to mezi lidi, prosím. Guess 

http://youtu.be/GbDbeUpkbNc



Předlouhé oblačné pásy nad Atlantikem ohraničující onen ledový "pytel při bližším pohledu prozrazují, že jsou vytvořeny z vláknité chemtrailsové oblačnosti. Zdroj: http://oiswww.eumetsat.org/IPPS/html/MSG/RGB/EVIEW/SEGMENT3/





Další video ukazuje radarový snímek srážek v době průchodu orkánu 5. 12..
Je evidentní, že radary v nejvíce postižené oblasti sev. Skotska vydatně vyzařovaly - na snímcích se to projevuje tak, že srážková oblačnost je jakoby odpuzována od pevniny. Zdroj: http://meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur



Animace průchodu srážek:
http://youtu.be/E35aESjcnLU



Do Česka byl vtažen arktický vzduch vláknitou duchnou chemtrailsové oblačnosti. Zdroj http://old.chmi.cz/meteo/sat/avhrr/index.php



Animace vpádu vláknité oblačnosti do ČR: Zdroj http://www.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/sat/data_jsmsgview.html

http://youtu.be/hE8rl5WxdBk



Na nočních snímcích je vidět, jak byla tato chemooblačnost odshora "grilována" zářením k rozpoutání větru a srážek.
Zdroj: http://old.chmi.cz/meteo/sat/avhrr/index.php










34 komentářů:

  1. Je to zajimavé, jak dokážou zneužít normálních vzdušných proudění, nasměrujou to, ono se to zatočí a začne nasávat... fascinoval mě rozdíl barometrického tlaku v pátek, kdy byl na východě republiky až o 12hpa menší jak na západě, no a teď koukám (7.12.) na družici a nestačím se divit, stojatá oblačnost na šumavě tvořena nízkou oblačností, nic přírodně normálního, tohle musí být jistěže HAARP a kdo nevěří, tak ať to raději nečte ale je důležité se zamyslet, proč je posledně tolik abnormálních bouří, orkánů, zemetřesením, tsunami atd, jistěže nic přírodního...

    OdpovědětVymazat
  2. oprav datum v titulku orgonete, dík
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  3. Zde na moravě se to už asi pošesté pokoušeli zasypat, ale vždy se jim to roztrhalo a vylezlo slunce. Teď to klimateroristé zkouší po sedmé tak jdu pro ocet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Važení, nezabudajte, ze tu uz dlhodobo prebieha tichá a maximalne drzá klimatická vojna, o ktorej vela ludi nema ańi páru, a tí ktorí to vedia to nedokázu ovplyvnit, akurat o tom tlachat...a tí, co tuto vojnu vedu, sa hraju na bohov, ktorých nakoniec ich vlastne pokusy tiez zomelú, lebo prírodu nikdy neočuraš:)) vyčkaj času, jak hus klasu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výstižné,až na ten konec,tvůrce,autora,boha, jak kdo chce- toho nikdy neočuráš!
      Hans

      Vymazat
  5. To mi připomíná dnešek. Jednu chvíli sněží, pak jako stisknutím spínačem, přestane sněžit, po několikati minutách najednou hustě sněží a po chvíli najednou znovu ne. Šve mě, jak si ti lidé krutě pohrávají s přirodou.Až nastane konečná fáze očisty země, bude asi velmi zajímavé to všechno pozorovat.

    OdpovědětVymazat
  6. Jen pro zajímavost : včera kolem 01 hod použit HAARP na Pardubicku , obloha zbarvena do bílobéžovožluto a potom vyslány 3 velké světelné rány.
    Bouřka to nebyla ! Byl to přesný interval po sobě .Skrze zavřené oči bylo vidět světlo jak při atom.výbuchu ,osvítilo to vše i v mozku ...i nic netušící spící lid skrze zdi domů ...hnusné pocity .
    Psal mě ve 3h v noci kamarád, že je v Praze a něco se tam děje ...Cítí dost husté energie a dle numerolog.výpočtu na tento den se objevilo číslo 666.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už dřív jsem se několikrát v noci probrala a zdálo se mi,že přes zavřené oči vidím zvenku velké světlo.Když jsem se pořádně probrala a otevřela oči,už nic.Nebyla jsem si jistá,jestli to bylo součást snu nebo realita.Teď už vím.

      Vymazat
    2. zajimavé tu noc mne neco prubudilo v 0:45 a až do 5:30 jsem nemohl usnout bydlím blízko prahy

      Vymazat
    3. cely ctvrtek mi bylo divne, ve cer uz to zacinalo byt lepsi, jenze jak jsem sel spat tak do 4 brutalni bolest hlavy, az jsem to nevydrzel a musel jsem si lupnout jeden brufen jinak by se mi hlava asi uplne rozskocila...

      Vymazat
    4. No asi před dvěmi měsíci mi matka řekla že v noci viděla oslnivý záblesk a jenom jsem mávnul rukou ale asi cosi zase sviňodebilí.

      Vymazat
    5. Jezdila jsem před rokem vždycky ráno ještě za tmy z Pardubic na Hradec.. Jednou se rozsvítila celá obloha modrym světlem, ale bouřka nikde nebyla.. No a najednou se zvednul šílenej vítr a déšť, no takovej malej konec světa.. Jak kdyby to někdo nějak vyrobil. Odkud by to tam mohli posílat? Tohle vypadalo, jako by to šlo z Opatovic..

      Vymazat
  7. Na co ty informace jsou, když stejně nikdo z nás s tím nic nenadělá...; akorát to svým způsobem podporujeme tím, že se na to zaměřujeme. Neříkám, že je nejlepší nevědět nic nebo jen to tzv. oficiální (víte kam tím mířím), to naopak také není potřeba vůbec vědět, ale je fajn prostě jen vědět, co se kde se děje a tečka, dál to neřešit, co všechno je přirozená a co nepřirozená oblačnost 24 hodin 7 dní v týdnu.... prostě pořád řešit, že tohle zase bylo umělý a možná ne nebo ano?

    Prostě stačí jen ta hrubá informace o tom, že se něco takového děje a ne řešit každodenní oblačnost a vítr, jestli ho někdo zmanipuloval nebo ne.

    Ostatně tahle stránka by možná ani neexistovala, kdyby se neřešila manipulace s počasím... ;) Takže možná i smysl dává, že je tato situace žádoucí ;-), že se s něčím manipuluje. Takže případné zmizení tohoto jevu by bylo problémem pro tyto stránky...

    Nejsem tady, že by mě to zajímalo, kterej mrak je umělej, ale jen jsem tady chtěl napsat, co jsem napsal.

    Mimochodem stojí za zamyšlení, jestli opravdu není lepší nevědět vůbec nic než tohle všechno (a tím mířím mnohem dál, než jen k nějaké manipulaci počasím). Protože zatím mi to vědění v podstatě nic pořádného nepřineslo, jen prostě vím, co se různého děje a k tomu vím, že s tím nic nenadělám, tak k čemu mi to k...a je???

    Lepší je asi soustředit se na svůj konkrétní život, než neustále řešit nějaké externality... Problém je v tom, že mě samému jde hodně dobře právě to řešení externalit, všechno bych změnil, protože všechno funguje špatně, já to vím přece nejlíp, jak to má fungovat... Ale to je sakra omyl. Jestliže mám problém s vnějším světem a se svým životem, tak to bude asi tím, že sám mám problém v sobě, a proto mám i takový vnější pohled na svět.

    Takže jen se zeptám, tipněte si, kolik je třeba zde mistrů v umění změny světa, změny ostatních lidí, prostě změny všech a naopak KOLIK JE ZDE MISTRŮ VE ZMĚNĚ SEBE SAMÝCH NA ZÁKLADĚ UVĚDOMĚNÍ SI VLASTNÍCH CHYB A NEDOSTATKŮ? (pozn.: ne, nezasekl se mi caps lock :D)

    Já se přiznám, že právě s tím, co jsem napsal velkým tiskacím, mám největší problém; za to moralizovaní a různé radění, však znáte to, jak se chováte jistě často; to mi jde docela dobře ;) Už existence tohoto komentáře o tom svědčí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To koment 15.30 :
      Pekne napísané, vidím to ako vy, toľko sa rozpráva a rozpráva až sa nič nerobí - na samom sebe. :-)
      Už dlhšie uvažujem ale radšej sa nepýtam, prečo človek robí blog ?? Veď to zaberá toľko času. Pre seba ich pred zrakmi. Ľudia podľahnú vždy nejakej móde, teraz je to blogovanie. A ani si neuvedomujú, že sú tááák ľahko sledovateľní, že sú odkrytí, že sa pretekajú a súťažia. .
      Orgoneti to nie je o Tebe, ty si ine kafe. - Ľudia trpia samotou, ale boja sa vkročiť či vykročiť k sebe. Točia sa ako pes za chvostom. Jajaj, zas posudzujem, ale neodsudzujem, len preboha robte so sebou, na sebe, ďakujem. :-) B

      Vymazat
    2. Anonymní 15:30
      Nemyslím si, že vše jde označit slůvkem "moralizování". Je sice pravda, že člověk by si měl hledět pouze sebe, aby se "přetvořil", avšak na druhé straně jsme lidské bytosti a cítíme potřebu se o své myšlenky podělit s ostatními. Většinou je to tak, že člověk, který se plně oddal hledání duchovní pravdy, jen vyjímečně nachází ve svém okolí člověka, který by byl stejně sladěný, se zájmem o totéž. Je dobré vědět, že v této době jsme my, hledající , vzácný "tovar". Je nás málo a to je právě to, co bylo prorokováno už před více než 2000 lety. Totiž že:" Těsná brána a úzká cesta však vede k životu a, málokdo ji nachází" (Matouš 7:14)
      A myslíte, že mám já problémy s moralizováním, když vám to sem píšu? Já si nemyslím. Předávám druhým, co vím , dohledávám, co nevím a při té nikomu nevnucuji , aby přijal totéž.
      A moje odpověď na Vaši otázku : V této době není na Zemi mistrů. Ale čím více si uvědomíme svých chyb, čím více zásluh si zde vybudujeme, tím více nás Doma uvítají Věřte mi, až se budete vracet Domů, nic Vás nebude tolik bolet, jako to, že jste mohl udělat více a vy jste to neudělal ! Jste na Zemi proto, že jste si to tak vy přál, ne proto, že vás někdo nutil ! A budete to opět jen vy sám, kdo bude klečet před Pánem a prosit o další příležitost, se sem vrátit, pokud nevyužijete každé chvíle, která Vám byla na Zemi vyměřená.
      Srdečně zdraví

      dan.

      Vymazat
    3. Hezky napsany i kdyz to trosku cejtim jinak,pro me neni tak tezky klecet pred kymkoliv,jako muset kleknout pred sebou samym,clovek je sam sobe nejprisnejsim soudcem.

      Vymazat
    4. Já si nemyslím, že je špatně sejít se na blogu, sdělit si dojmy, poznatky, popovídat si o tom. Jsem sice ten typ co tvrdí, že ti co jen v klídku duchovní nejsou nebezpeční pro ty manipulátory tam někde, protože s nimi nemají žádnou práci. Nebezpeční pro jejich plány jsou ti co se ozývají a konají, proto jsou právě ti v hodně případech odstraněni, nebo umlčováni. Ale kdyby nebylo diskuzí, blogů, lidí co se sejdou a sdělí si svoje. Tak jsem do teď třeba očkovala i přes to, že mělo dítě dost silné nežádoucí účinky, ale já byla ubezpečená , že je to v pořádku. Přišla jsem na to díky skupině lidí, kteří si právě sdělovali taky své zkušenosti (bohužel někdy i z fatálními následky u jejich dětí) a začala jsem konat, zjišťovat z mnoha zdrojů a vlastně díky nim přišla na to, že jsem taky možná zachránila své dítě od autismu, astmatu, rakoviny, cukrovky a dalšího. Takže já vlastně začala změnu u sebe,ale na základě zkušeností jiných co se o ně podělili a za to mají můj obrovský dík. Na druhou stranu, je bohužel plno lidí v mém okolí, co na různé věci odpoví to se nás netýká, nemáme dítě, ta země z válkou je hodně daleko, to by přece neudělali, jak strašně moc se pletou. A opakování info o počasí, chemce, no jednou to někoho nezaujme, podruhé to přejde a po třetí si všimne , přečte a začne se třeba koukat jinak. Znám některé, co tvrdili ty čáry jsou normální , pak se někde do něčeho začetli a bylo, najednou vidí.Takže já to opakování beru pro ty příchozí, co třeba ještě nevidí, musí nás být co nejvíc, věřím, že jednou přijde zlom až nás bude dost. R.

      Vymazat
    5. KOLIK JE ZDE MISTRŮ VE ZMĚNĚ SEBE SAMÝCH NA ZÁKLADĚ UVĚDOMĚNÍ SI VLASTNÍCH CHYB A NEDOSTATKŮ? ......... takový člověk přece nemá potřebu cokoli komentovat. Prečte si na blogu info, zjistí to co se měl dozvědět a "maká". Nakonec o své zkušenosti někde napíše jako např. Aolian.
      Trochu mi to připomíná venkovany co celou válku schovavali židy a po válce ani neměli čas se tím chlubit a někde to hlásit.
      Uvnitř prošli transformací "změna strachu v odvahu pomoci konkrétnímu člověku". Vsadím se,že u nebeské brány je vítal Svatý Petr namísto Trojanovského Petronela :-D
      Vzhledem k tomu,že místo meditace a práce na sobě píšu tenhle komentář si o Petronela vážně koleduju :-D

      Vymazat
    6. Verte dal,to je jistota,je to jen beh na dlouhou trat a chce to cas,zlom zakonite prijde az nas bude dost !A dost nas bude az ti co cejtej divnej neklid a nevedi z ceho prameni prave diky vsem tem blogum pochopej a poznaji co je to za neklid,a ti kdo jeste nevedi ze muzou vedet,se dozvedi :-),Je to vyvoj,a ten se neda zastavit,mozna jen zkomplikovat,ale to je taky vsechno,stejne prisel a kona :-)

      Vymazat
  8. Mám pocit, že my to tu schytáváme pouze okrajově. Cílem útoků je Německo, které se jim zatím nepodařilo dostat na kolena. Ostatní, kdysi bohaté, evropské země už jsou v kleku, ale Němci stále celkem vzdorují, tak jim dávají sodu.

    Guess

    OdpovědětVymazat
  9. Statické vlnění přes Evropu lze vidět na satelitních snímcích a animacích téměř denně...

    Guess

    OdpovědětVymazat
  10. Předminulou noc jsem se vzbudila asi ve dvě ráno, byl silný vítr. Ale co mě zarazilo, že nad mrakama byly vidět elektrické výboje jak z východu , tak ze západu. Jakoby blesky, ale ty to podle mě nebyly. Prostě výboje. Ať mi nikdo neříká, že počasí nemanipulují, výboje v prosinci. Ono vůbec bouřka jako taková co byla dřív už není. Dřív klasika blesk klikatý buď mezi mraky, nebo mrak země a pak hrom, jak se říkalo podle doby mezi bleskem a hromem se dalo usuzovat jak je bouřka daleko. Teď probíhají mezi mrakama, nebo i nad nimi výboje, jestli se ozve něco vzdáleně podobného hromu jednou , dvakrát za tu bouřku tak je to moc a ty výboje jdou ze všech stran. Co bylo zajímavý, že tyhle výboje a to nad mrakama, se najednou objevily a dost intenzivní také tenkrát 21.12.,2012. Bylo to hodně zvláštní a do teď jsem přesvědčená, že v ten den se něco opravdu tam nahoře a okolo nás dělo.

    OdpovědětVymazat
  11. Jojo, rusáci se snažej. Když níže měla dorazit do Ruska, tak se rozpadá. Přesně načasované, i hydromeťákem v předpovědích. A teď na Británii ženou další a pak další...

    OdpovědětVymazat
  12. Nějak mi z toho umělého ovlivňování počasí vychází, že se za každou cenu snaží zastřít skutečnost, že všude kolem Země dochází k přirozeným změnám, které by dávno měli za následek velký příval nové energie, která by vedla či má vést ke změně myšlení člověka. Oni se tedy snaží kolem Země roztáhnout jakousi umělou clonu, aby tou všemu přirozenému zabránili a samy se udrželi u své moci, blahobytu .Což má ten vedlejší efekt, že jsou stále častější orkány, hurikány apod. I Země se přeci musí nějak před prazity bránit. To by odpovídalo i tomu,proč ty katastrofy jsou nejen stále většího rozsahu a síly, ale i četnosti. Prostě nebe je nuceno vydat více síly, aby to umělé kolem nás roztrhlo a klimateroristé, samozřejmě místo aby vyvěsili bílý prapor, přidávají větší míru.
    Určitě jim nezáleží na tom, komu z nás těmi katastrofami ublíží ,ale zárověň pochybuji, že tyto orkány apod. jsou pro ně žádoucí. Ničí to přeci i jejich majetky ! Zároveň to vypadá, že k udržení zimy a šera si potřebují "vypůjčit" jak ruské klima, tak to Arktické. Což se, přirozeně nejvíce vyřádí ve středu dráhy, viz Německo, Británie. Takže ono umělé vlnění na snímkách je přesně to, co podporuje můj názor a pohled na věc.
    Jsem si jistá a vůbec o tom nepochybuji, že Země stojí před obrovskou změnou. Tuhle bitvu totiž žádný člověk nemůže vyhrát a už vůbec ne lidská namyšlenost.

    dan.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .......pochybuji, že tyto orkány apod. jsou pro ně žádoucí. Ničí to přeci i jejich majetky !..........Souhlasím s tímto příspěvkem, až na tuto větu. Oni to vidí jinak - co se poškodí, to se opraví. Co se zničí, to se znova vyrobí. Rozhýbe to byznis. Spadl ti strom na auto? Kup si nové! Nemáš prachy? Tak si půjč! Vše je kšeft. A v případě, že to platí pojišťovna, tak to jsou stejně tvoje peníze, které jsi tam nastrkal a ještě nastrkáš. CZK

      Vymazat
  13. Právě jsem to chtěl taky okomentovat s tím, že: rusákům, už došla trpělivost z roztahováním se američanů po světě a začli je tlačit zpět, tam odkud to začali - z USA.

    Bobo.

    OdpovědětVymazat




  14. Twelve countries are about to agree a trade deal that would let companies sue our governments to get rid of laws that protect us, but reduce their profits! Now, with 48 hours to go, three countries are wobbling. If we deluge them with a call to stand strong, we can stop this corporate takeover before Monsanto uncorks the champagne. Sign up now:


    SIGN THE PETITION
    Monsanto’s about to celebrate their biggest coup ever, but we’ve got until the weekend to stop them.

    The Trans-Pacific Partnership is a huge, ultra-secret deal among twelve major countries that would give corporations unprecedented power -- allowing them to use new global tribunals to sue our governments for passing laws that protect us, but reduce their profits! This could apply to everything from labeling GMO foods to protecting internet freedom. Wikileaks has broken the story and opposition is building fast, but the countries are rushing to seal the deal in 48 hours.

    This is insane, but we have a chance to stop it -- 3 countries are wobbling, and if they pull back now the whole deal could crumble. If we deluge leaders in Chile, New Zealand and Australia with a global call to stand strong, we can stop this corporate takeover before Monsanto uncorks the champagne. Sign up now and share this with everyone:


    http://www.avaaz.org/en/no_champagne_for_monsanto_loc/?bHPMXdb&v=32155

    The leaked Trans-Pacific Partnership drafts read like an extended Christmas wish-list for big business -- it would set a global standard of companies imposing their will on our governments through an opaque system of tribunals. These courts could limit access to cheap generic medicines in favour of branded medicines, and even allow cigarette companies to sue governments over health regulations that they say threaten profits! It’s almost too crazy to be true.




    OdpovědětVymazat
  15. Aktivita vysílání HAARPu je otřesná, stačí si rozkliknout satelit http://vvv.chmi.cz/satelit/vis-ir.gif a i ve veliké oblačnosti jsou tam viditelné pásy té veliké energie. 6ivé bytosti jsou pak unavení, podráždění, zapomínají na lásku, mír a klid, kéž by alespoň na vánoce byl nachvilku klid...

    OdpovědětVymazat
  16. http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/2428-provozovna-haarp-na-aljasce-se-zavira
    Proč se tím dál zabývat? Je to prostě tak. Přichází to, co se čekalo v loňském roce.

    OdpovědětVymazat
  17. Muzou se stavet na zadni jak chteji,muzou se snazit o co chteji,universum si stejne prosadi a udela svou!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojte :-)
    počasí zde na Zemi řídí od této chvíle sama naše milá matka Země, děkuji -)
    :-):-):-)
    s láskou
    sv.

    OdpovědětVymazat
  19. Koho to zde pobuřuje , doporučuji raději se vyhnout obloukem a dívat se na večerníček .Někdo prostě informace potřebuje a jak s tím naloží je už na něm .Jsou i zde někteří , kteří dokáží s tím něco udělat ! :)
    Nyní pro Ty lidičky, kteří info chtějí :)
    Je řízené nejen počasí , ale hlavně i populace .Proč si myslíte , že klesá neplodnost a přibývá potratů ? Je hodně rakovin už u mladých žen, které děti nestihly porodit .
    Proč se hromadně uzavírají nemocnice ? Myslím si, že každý si najde odpověď.
    Maloměsta kolem 10 tisíc v ČR jsou už bez nich a uzavírají se velkou rychlostí další oddělení , jako jsou porodnice, gynekologie , dětské oddělení a další ...Tyto jmenované jsou vždy na prvním místě .
    A bude se pokračovat dál.Nemocnice, které zde byly postaveny už před sto lety a měly dobrou tradici i lékaře.Dokonce i nové oddělení za několik stovek mil. opravené a slušně vybavené ! To vše již dnes není .
    Běží se dle plánu .Není to nápad jednoho roku.Kdo si myslí, že se přejde na alternativní léčbu , tak to ještě bude velká selekce.( Znám ty , kteří po přečtení jedné knihy a získání certifikátu po dvou kursech jsou už přes noc poradci všeho druhu ).
    Když si matka Země dokáže uřídit počasí , tak si jistě dokáže seřídit i tuto civilizaci, která se začíná likvidovat :)
    a také s láskou :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.